8 Şubat 2010 Pazartesi

Yapma Diyorum,Yorulma Otur Azıcık

Eee anlat ne var neyok?
Haberler bende değil mi
Hafta içi okadar söyledim supermario'ya bak bu rakı dökülür şarap dökülür kaldır buzdolabnın kapagından diye.
Ama noldu ben söyledim ben dinledim fışşttt.
Kapağı açmamla 100'lük yeni rakı çat etti döküldü. Heryer rakı oldu. Agzımdan cıkan sitroooennnn kelimesini yok sayıyorum.! Koşa koşa gelen kocacım elinde vileda sildi süpürdü amma velakin döken ben konuşan gene ben! Sana söyledim okadar ya al şurdan diye. almadın, niye böyle oldu snein yüzünden , alsaydın olmazdı, almadıgın için leş gibi oldu ev , yeni silmiştim bıdıdıdııd
Döken sensin bikere niye döktün demedim vallahi brawo aşkım ,diyebildi sadece ben otomatiğe almışım kendimi osırada gitti rakııı yazııkkk extre gelmedi daha rakı finito şeklindeyim:D
Heryer anason koktu heryer supermario silerken kafayı buldugunu iddia ediyor!
 Annecim nihayet geldi ankara marşıyla,
 Eve girer girmez anasonla, gram alkol girmemiş 5vakit abdest alan bünyesi ilk rakıyla ogün karşılaştı :D
Leş gibi kokan evle olan ilk teması attlattıktan sonra okadar içmediğimize kanaat edip kahkahalara bıraktı yerini anason koması:D
Biz cuma palladdium yaptık, cumartesi hamsilos günü ilan ettik, Pazar sinema günü yaptık Evde bir ses soluk negüzeldi, ama  yapma anne bırak anne demekten dilim yoruldu, istiyor ki yemegi o hazırlasın masayı o toplasın evı o süpürsün ben hala minik kızıyım onun. Bende dinlensin cok yoruldu azıcık ayagını uzatsın ıstıyorum ı ıh dinlemiyor, şuan evde akşam için corba yapıcakmış ben çalışıyorum  diye bir haftalık yemegi yapar öyle gider eminim:D

foto kaynak:fazzino.com