15 Şubat 2010 Pazartesi

Çok Güzel bir Geceydi..

Okadar az uykuyla bitirdim haftasonunu servisde uyurken ağzım açıldımı sayıkladımmı diye endişelenmedim desem yalan olur:D
Cuma gece 02:30'da girdik eve , c.tesi 01:00'de pazar dırı nımmm süprisli gece 02:00'de..
Pazar günü  uyanıp standart kahvaltımızı yaptık, sonra biraz tv keyfi derken benım araba kullanasım geldi 4km falan kullandım 2kere stop ettirsem, yokuşda kalsamda geri geri parkettim  falan iyiydim performansımı begendim:D Sonra eve geçtik kocim dediki benim ufak bir planım var akşamüstü istersen yavas yavas hazırlan cıkarız birazdan. Ne giysem,ne giysem? nereye gideceğiini bilmeyince insna ne giyeceğini şaşırıyor, Neyse giyindik  Avrupa yakasına geçtik.
 Nereye gittiğimizi biliyormusun dedi, Sanırım önce İstinye Park'a ugrayıp zaman geçiricez daha sonra Set'e geçicez Tarabya'ya dedim. Sen biliyor musun nerden öğrendin diyerek beni ters köşeye yatırdı.
İstinye Park'da dolaştık falan ama devamlı telefonda konusuyor devamlı ortadan kayboluyor bende hiçbişi olmamış gibi davranıyorum. Derken kanrımız acıktı yemek yiyecek birşeyler baktık ben anladım ki set falan yok içimden de her özel günde set'e gidilmezki azıcık değişik şeyler düşünmeli diye geçmişti yalan yok:D 

Rujumu yanıma almamışım hemen çıkıcaz burdan diye düşünmüştüm dedim yok dedi 20:30'a kadar burdayız hmm ben düşünüyorum ne olabilir ki acaba hiç aklıma gelmiyor. 
Yemeğimizi yedik benim zara'da pembe ayakkabıya bakma krizim geldi no'su yokmuş yalnız cok cicilerdi. Ve beklenen an son birkes daha ortadan kayboldu ve geri dönünde hadi çıkyoruz dedi. İndik Lador'a gidiyoruz ama nereye. Sormuyorum karıştırmıyorum keyfini cıkarıyorum.
Nınım geldik parkettikk, Vale Kenan Doğulu'ya değil mi diye sordugu anda bir çığlık! aaaa
Hiç tahmin etmemiştim yanından bile geçmemişti düşüncelerim. Direk agzımdan cıkan aşkım istiinye parkda dolaştık bu ayakkabılarla ayakkta değilizdir umarım :D oluyor.
Yok yok keyfini cıkar herşeyi ayarladım diyor ve içeriye giriyoruz.
Oturma düzenini süper ayarlamışlar sevgililer günü oldugu için, Sahneye öyle yakınız ki elimizi uzatsak tutucak neredeyse 2 saat sonra Kenan Geldi ortalık yıkıldı, Oturmadık desem yeri. Öyle pozitif enerjileri varki kardeşi Ozan'la. Sahneden ışık saçılıyor resmen. Kenan birsürü süpris getirmiş yanında Önce Bora Uzer'le düet yaptı
Kendisi devam etti şarkılara aradan biraz vakit geçtikten sonra Ayşe Özyılmazer geldi pek bir oynak kendisi:))
Gene devam ama hakikaten bariz bir ilgi var Kenan Doğulu'ya neredeyse full ünlü vardı izlemeye gelen. Hatta suparmario Nihat odabaşı ile kol kola oturdular ister istemez değiyor insanlar birbirlerine yeni kankan hayırlı olsun diye takıldım ona haha. Onun Locasında yok yoktu herkes yedi içti hesabı Nihat Ödedi:P
Organizatörlüğünü Demet Akalının eşi Önder Bekensir yapmış, resmen memnuniyet ölçmek için Loca Loca dolaştı arı gibi çalıştı:)
00:00'i olmadan Demet Akalın geldi, Kocim ona'da bakmış Titanic Otel'de ama iyiki gitmedik dedik çünkü Demet programını buraya yetişebilmek için kendi söylemiyle "altın makas yaparak 1,5 saatte" bitirmiş :)
Kenan Sahneye Demet'ide cıkardı hastaymış söylediğine göre sesi cik cik şeklinde cıkıyordu cidden:)
Kenan Sahneye 3 kıyafet değiştirerek hiç ara vermeden, biran olsun oturmaya of sıktı demeye fırsat vermeden cokyüksek bir enerjiyle tüm geceyi ayaklarımızın agrımasına neden olacak kadar zıplatarak bitirtti :))
Slowlarda encok baş harfi ben'deki dansımızı unutmıycam cok tatlıydı tüm gece hem romantik hem eğlenceli koskoca 5saat geçirdik .

 Herşeyden öte bukadar titizlikle hiçbişi çaktırmadan bir paket cekirdek istedi canım gidip alayım diye evden cıkıp:))) biletixden bileti alan tatlı aşkıma bayılıyorum..Sevgililer günü bahane aşk şahane:))
 Çok tatlı bir hediye oldu ikimizede bu akşam..