2 Şubat 2010 Salı

Ya ben Hayal Kurduysam?

Bazen ufacık birşeyden etkilenecek kadar savunması kalabiliyorum, Bugun annem gelecekti bize, Ananemle ilgilendiği için evlendiğimzden beri 3kere anca gelmiştir evimize. Biz gidiyorduk cogunlukla.

Sabah heyecanla aradım anne hazırladınmı diye, akşam birlikte vakit geçirecektik supermario o ben sinemaya gidicektik komedi filmlerini cok sever, soguk havada yapılacaklar listesi yaptık nerelere gideriz diye herşey hazırdı. bizde tutabildiğim kadar tutacaktım kafası dagılsın diye. Ama hastayım gelemeyecegım dedi.

Çok üzüldüm çok.. Hiç beklemıyordum akşama kendımı cok ayarlamıştım.

Ne garipsin tuku anne ye trip atılırmı evet atıcam .  ısrar etsemde yok hastayım deyince peki diyebildim sadece.
İlkokul cocugu kıvamındayım, öğretmene şikayet edesim var.

----------
03.02.2010 eklemesi:
Sanırım ilgiye ihtiyacım var :D şeyden nem kapıyorum. Tatlı emocum cidden hastaymış, kaldıki oan beynım aksam bizde olmasına okadar sabitlenmişki diğer ihtimaller hiç kafama girmedi bile. Yerim ben onu yerimm!