17 Şubat 2010 Çarşamba

Küçükken.. Mim

  1. Mimleyen kişiyi ve linkini vermemiz gerekiyor ilk maddede...
Nazo'cum teşekkür ederimm, zevkle yanıtladım.

2.Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu?

Herkesin ki öyledir eminim ama  Övünerek atlacagım kadar gururlu ve Allah'tan baska kimseden korkmayan  bir babam vardı. Keyifli akşam yemeklerimiz, yılbaşında kurulan özenli sofralar, Ozamanlar hoşuma gitmesede bayramda aile ziyaretleri, aile olmanın önemli birşey oldugunu her anımızı birlikte geçirerek anlamamı sağladı. Onun yanında hiçbirşey olmayacagını hissettiğim tek güvenli yerim,Ve fazlasıyla Babacıydım. Oldukca otoriteli, dakik, evdeki düzen, planlı programlı yaşama hep onun sayesinde kazandıgım şeyler, Annem daha naif daha yumuşak başlı fedakar,merhametli,sabırlı, İdareli olmayı elindekiyle yetinmeyi ve Duygusal kısmı ondan geliyor sanırım. Ablamdan hakkımı aramayı, hırçın tarafımı, esprili olmayı eğlenmeyi, ama herşeye rağmen dürüst olmayı, yani son cocuk olmak herkesden birşeyler kapmaya neden oluyor. Bir dediği iki edilmeyen değil ama oldukca sevilen, sevgilerini hissettiren bir aileye sahiptim. Bende insanlara sevgimi göstermekten samimi olmaktan çekinmem.

3. Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

En sevdiğim oyun sek sek'ti,  top sektirmece ve 9aylık diye adlandırılan erkeklerin kaleye geçerek oynadığı oyuna bayılırdım. Yüzüme birkere top gelmişti acısın hala hissederim.

Ayrıca belki oyun sayılmaz ama cok eglendiğim birşey daha vardı, oynamadıgım yada kırık oyuncaklarımı  bir James Bond canta içinde dayıma yazdırdığım Flash Şok Niyet 100 binlira isimli pankartla kapının önünde satmaya bayılırdım. Oyunlardan bile tatlı gelirdi bana ve ilk kazandıgım parayla eve 1 bütün tavuk almıştım ve bir kiloda meyve. Annem evcimen olacak, Babam ticari zekası cok yüksek derdi ama ı ıh olmadı bişi benden:)
4.Sokakta oynar mıydınız?

Sokak cocuğuydum desem :) Bacaklarım kollarım heryerim yara bere içindeydi, hala daha her yara izinde nezaman sahip oldugumu dün gibi hatırlarım:) Erkek cocuklarından beterdim. Babam eve gelene kadar eve girmek istemezdim annemın sesi hep kulagımda tuku nerdesin ses ver gene oynamaya devam et diye beni yoklardı. Babam çok disiplinli oldugu için o geldikten sonra izin vermesede bana kıyamazdı yemekten sonra istop oynamam için arada izin verirdi:)

5.Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Keşke yaşasaydı babam, Belki ayaklarımın üzerinde durmayı herşeyi kendim halletmeyi ögrenemezdim ama arkamı yaslacagım birileri olurdu.

 Okadar cok yoklugunu hissediyorum ki, hele evlendiğim zaman keşke beni ondan isteselerdi, Doğacağım son ana kadar erkek bekledikleri beni, kız doğdugumda bu duygusunu hiç hissettirmeden, 13 yasına kadar koca göbüşünde suyasttıgım bu benim diye söyleyen kızının büyüdüğünü görebilseydi,

  O gidince herşey değişti .. herşey zorlaştı, O'nun hayatımızı kolaylaştırmasını kalender duruşunu, yaşadıgımız onca soruna rağmen bize hissettirmeden elinden geldiğince çözmesini, bana kıyamamasını cok özlüyorum. Belkide oyüzden hep bir erkek cocugum olsun diye düşünmüşümdür. Hiç hayalini kurdugum hikayelerde kız cocuk düşünmedim belkide sırf baba oğul paylaşsınlar diye. Okadar az hikayem var ki hatırladıgım, aslında kendi ihtiyacı oldugu halde,sırf ben istiyorum yeni bir çift diye bana aldığı ayakkabıyı, "hayır istedigim bu değildi" diye şımarıkca ağlamalarım cocukluk haliyle anlamamış oldugumdan, şimdi söylebilsem keşke.


6.Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

Buku'cumla tanışmamız, Çok şey paylaştık şuan uzagız birbirimize ama cok güzel anılarımız var evden bakkala gidiyoruz diye gidip Taksim'e giderdik, Hiphopcı mı metalci mi ne oldugumuzu bilmeden sırtımızda sırt cantaları içleri dolu gözüksün diye sweatler koyup kendimizi çok birşey sanırdık. Ortaköy'de istiklal'de en güneşli kısımlardan gidip, birbirimize gözlerimin yeşili belli oluyor mu diye yoklama cekerdik. Ayakkabılarımızın üzerine basardık yeni gözükmesin sevmezdik.Şimdi hepsi saçma ve komik gelsede o anki ruh halimizle savundugumuz ideolojiyi (neyse o artık:p) kimse anlamıyor birtek biz biliyormuşuz gibi dolanırdık:)) Haluk Leventin Dostum şarkısı bizim cocuklugumuzun ikimizin şarkısı. Zaman değişip hayatlarımız farklı yönlere kaysada Hayatımda hep en özel yerde olucak insanların başında gelir. Birkere kagva ettik küstük 10dakika kadar birbirimize 11yasındayken hala güleriz :) 15 yılda kalp kırmadık bir kere bile İyiki Taşınmışız ve Buku'yu tanımışım.

16 yasındayken haftasonları ve okul cıkışları çalışmaya baslamıştım, Tanımadıgım insanların arasında Utangaç ve içine kapanık bir halim vardı konusurken yüzüm kızarırdı. Bu tecrube sayesinde kendime güvenim geldi.

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…
Çok fazla var:) Eğlenceli olanla bitiriyim, annem cok açık görüşlü bir insan ve kendi yapmasa,giymese,gitmese,içmese vs bile herşeyin tadını cıkarmam için destek olmuştur bugüne kadar. Sigara içmem konusunda ablamla birlikte devamlı tutarlardı paketi al bak içiyorsan yanımızda iç bilelim kıyıda köşede yapma diye devamlı telkinde bulunurlardı, arkadaşlarım şaşırırlardı annemın böyle davranmasına herkes yasakladıgı için:) Bende herdefasında istemezdim. Sanırım rahatlıktan olsa gerek hiç sigaraya merakım olmadı,Bana en güzel kazanç bu sanırım. Kıyafet konusundada hiç karışmazdı Lisede 2,5 karış okul etegimle dalga geçen supermario seni alan adam anca adam eder böyle dolanılırmı derdi:P Kabak onun başına patladı. Hmm evet giyinmiyorum artık okadar kısa :)))
------
Bitti ama resmen hayatım film şeridi gibi geçti gözümün önünden geçti.
Çok açık oldu kesmelimiyim bilemiyorum. yazdım gitti