12 Şubat 2010 Cuma

İlk Defa Bloglar Hakkında

Herşeyi burdan bloglardan takip ediyorum, acayip zevk alıyorum blogların herbirinden, Normalde hayatlarımızın kesişme ihtimali olmayan uzaklardan tanıdıklarım oluyor zevkle takip ediyorum yazdıklarını, tavsiye ettiklerini, fikirlerini, gazeteler falan hikaye kaldı yani Blogmania :)

Ama samimi değil tabi herkes, Herkes şunu sorun söylerim, buna yardım edeyim, her yazıda zıp diye  alakalı alakasız " anacım kuzucum" triplerinde, Süpersiniz cok yardım seversiniz ,Ama bakıyorsun günde minimum 1000'den fazla tıklanıyor sitesi kimsenin linkini vermiyor blogrollunda, ayrıca sayfa acıyor oraya ekliyor yada en görünmiycek yere koyuyor linkleri yırtsan bulamazsın baskalarına ulasacak adres. 

Yani bu iş böyle ilerlemiyor mu sen birini okuyorsun onda baska birini görüyorsun ona zıplıyorsun derken bir sirkülasyon oluşuyor, illa herkesi yazmak istemeyebilirsin benimde öncelik sıralarım var herkesin oldugunu gibi ona göre koyarsın ama illaki bir ucundan yer verirsin öyle yada böyle.

Nerde kaldı samimiyet. Hani herkesi cok seviyordun ,hani herkesle özelden cepten mailden heryerden sarmaşık gibi konusuyordun..Herkes herkesi aynı oranda sevmez yani doğaya aykırı ama -mış gibi yapıp insan avlamanın da manası yok.  Bilmiyorum bana samimi gelmiyor gelmedi gelmiycekte. Gurur duyuyorum sevdiğim bloglar yazılı basına  çıkıyor tüm blogları temsil gibi görüyorum ben onları ama işte sapla saman ayırmak lazım.

Laçin'i tenzih ediyorum herzaman mütevaziliğini koruyarak 50 - 60 online gördüğüm nadir sitelerden olup linkleri kimseyi ayırmadan acar acmaz ilk görülecek yere yerleştiriyor ilkgün nasılsa 07'den beri takip ediyorum onu bugunde öyle bukadar popülerleşmesine rağmen samimiyeti canım cicimde değil paylaşımda oldugunu hissettiren nadir bloglardan.

Yani ben istediğime yazarım onlar bana yazsın ,takip ettiğim blogları kimse görmesin diyede düşünebilirsin anlarım onu ama ozaman ahkam kesme bloglar hakkında, önce konusup canım cicim deyip sonra diğerine gidip   sen süpersin ötekine gidip sen daha süpersin diye gaz verme.

Huyum kurusun hiçbirşeye banane deyip geçemiyorum.

Kişisel günlüğüm bura" bizden" baska birşeye hiç yer vermedim ama yazasım geldi,:)
---
15 şubat ekleme: aynı fikirde oldugunuzu yazdıgınız maillerinizle tek olmadıgımı zaten biliyordum ama hakikaten böyle destek geleceğini düşünmemiştim. Aynı frekansda olmak güzel birşey hakikaten..