10 Şubat 2010 Çarşamba

Bir anda Bitmesin İstemem

Akşam Lost'un 5. sezonu için kolları sıvadık dünya 6'ya geçti ben eksik kalırmıyım.
Yok böyle bir kurgu, ama korkuyorum izledikten sonra :P Lavabo kapısında supermario'yu bekçi yaptım dün akşam. Aslında korkunç değil gerilimsi ama ödlek olan benim.
Annecim gitmeden mutfagı temiz ötesi yapmış ciflemiş heryeri, mamalarda hazırlamış bizi bir hafta idare eder:D
Herşey hazır olunca daha cok vakit kalıyor eve geldikten sonra dinlenmek için. Zeytinyaglı yaprak sarma yaptı, kocim onları löp löp kuruyemiş gibi götürüyor önüne set kurdum nekadar zor yapılıyor biliyormusun her lokmayı 24 kere çiğnede ye diye.  Ben gittim masadan çorbaları koymaya mutfaga bir baktım bitmiş hiç ben sölememişim gibi :D

Aylar önce ilk ablam izletmişti, dün aklıma geldi iki gündür benı her defasında ekran basında deli deli güldüren bunu izliyorum.

İş stressine,yol yorgunluguna, gelgitlere, ekonomiye, tbmm kavgalarına, dış borç açığına,remix'i birebir 

foto