16 Şubat 2010 Salı

Gözlüklerini Tak Şişti Gözlerin

Kız kardeşimin Hikayesi isimli filmi izledik dün akşam, Taa geçen yıl ağustosta demişim izliyim diye anca şimdi kısmet oldu:) Servisdeki arkadaşımdan almıştım hemen geri vermek için uykum oldugu halde izledik. Hiç sevmiyorum birşeyi verirsin 80gün geri dönmez, bende hemen izledim ertesi gün veriyim diye ama  masanın üzerinde unutmuşum cd'yi demek bugun gelesi yokmuş:)

140 dakikalık filmin 90 dakikasında rahat ağlamışımdır, Allah ne verdiyse. Supermario ağlamasada cok etkilendi o'da. Gözlerim ufacık suan şişik dinlendirici gözlüklerimi takıcam gelen giden olur şirkette beni böyle gören neler düşünür kim bilir:) Dün süpermario dedi ki çocuk cok istiyorum ama yaramaz olursa diye gözüm korkuyor. Filmden sonra tek söylediği sağlıktan baska hersey yalan. Hakikaten ne değersiz şeylere kafa yorup zaman harcıyoruz. Herşeyin tadını cıkarmak lazım

Haftasonu uyku halimiz kayınca bu hafta içinden hiçbir beklentim kalmadı akşam kocim siler süpürür ben çamaşırları toplar kaldırırım + yemek yaparım zaten yatma vakti gelir.

Bugunde hava muhteşem güzel bir gün içinde 4 mevsimi yaşıyoruz resmen. Dün sabah yagmur vardı, sonra dolu yagdı nohut kadar, ayfertitoyla camdan bakarken beynimize beynimize yagıyordu resmen sonra güneş açtı günlük güneşlik akşamına yeniden kurusoguk bastı. Şaka gibi yani.