9 Şubat 2010 Salı

Ben değil Canım İstedi

Spontane gelişince herşey daha güzel oluyor, düşünmeyince daha cok eğlenirsin demişti bana Akulatam,
akşam bir aile dostumuza gidicektik ama gidesim yoktu.
Öylede oldu, dün üzerimde resmen ölü toprağı vardı. Miğdem bulanıyor,karnım şişmiş, 2paket sütlü mama yedim, şirket cehennem kadar sıcak camları acar durumdayız  sıcak benı daha cok sınırlendırıyor nereye saldırcagımı bilmiyorum ona buna sarıyorum, bolca supermario ya trip atıyorum, taciz atışlarım sms, telefon ,cagrı olarak yerini alıyor,akuşa sarıyorum msn'de, meloşa, ,filiiye,
 ayfertitoya sarıyordum ki o benden betermiş haha kendimi bıraktım ona baktık.
Akşam gittik anneşko ben supermario kare3'lüsü olarak, okadar cok güldük ki yani karnımıza kramplar girdi. Eskiler hakikaten farklı, Sebo teyze döktürmüş mamalar, ati amca babamı anlattıkca gül gül öldük, Tubcum laptop almış ati amca diyorki lap top'ı kucgaına koymıycakmışsın bozulurmuş :D Ati amca olmaz bişi dediksede havada kaldı cümlelerimiz:)) net'e hepimizden daha meraklıydı :P İyiki gitmişiz cok güzel vakit geçirdik.

ayrıca bu aralar cok fena bir şekilde kızkıza vakit geçirme isteği var. Sabah çıkıp akşam sonladırmak istiyor içimden bişi ama "supermario kolluk kuvvetleri" bu işe sıcak bakmaz:D  havada müsait değil diye kendimi avutayım bare. C.tesi gözüm yemiyor evi temizle topladan sonra azıcık ayaklarımı uzatıp oturmak ıstıyorum öylede olunca kalıyor benım yalnız gezme hevesim.
Sağlıklı Yaşam günlerimiz bozguna ugradı hiçbişi vermemişim 53 kiloyum ne anladım bu işten 10 gün cidden sapmadan corba salata yagsız et tavuk döngüsüyle yaşamıştım halbuki. Spor'a baslıcaz sonrada dans kursuna gitmek istiyorum, supermariocum kilo verelim sonra söz dedi.

Canım çay istedi omg!

fotokaynak