3 Şubat 2010 Çarşamba

Çok keskin Çok!

Hayatımda gördüğüm en soguk akşamdı dün sanırım. Servise gidiyorken ucucaz sandım. Ellerim soguktan jilet gibi kesildi. 15 dakikalık yol ölüm geldi bitmedi. Ellerimin üzeri kıpkırmızı oldu kesik kesik, Banka'nın işlem bölgesine attım kendimi ve tinerci gibi ellerimi üfleyerek ısıtmaya calıstım. Imkansız bukadar üşüdüğümü hatırlamıyorum 25yıldır. Abartılı derecede ellerim acımaya basladı okadar soguk kii, 70 dakikada geçebildik avrupa yakasından anadolu yakasına kilit heryer.
İstanbul bembeyaz gene.
Supermarionun anne ve babası yemege cagırdılar, Evlerinin önü yol!a bakıyor şehirler arası loş ısıkta otoban öyle güzeldiki, Şarap almış babası bir kadeh şarapla birlikte cok güzel gitti. Gece evimize döndük ama ne dönüş sabah heryer gene kapalı kabus yenıden basladı, Yokuşlardan kopta gel'in aynısını yaşadık.
Doğalgaz coşar herhalde bu ay, oh devlet heryerden alıyor ama hiç karşılığını vermıyor.


Geçen bir av. anlattı servisden, 10yıl önce dava acmışlar köprüye yapılan zam için, geçen ay sonuçlanmış 10 kuruş indirilmiş zam . Sebepde devletin çıkarlarını gözetmek zorundaymış mahkeme bu yüzden faiz işletmemiş.
Ödediğimiz elektrik paralarında %30u kaçak kullananların açtıgı bütceyi kapamak için. Bizim bina'da da gördüm 4 faturasını ödememiş doğalgaz uyarı göndermiş üst kattakilere şuan ortada yoklar gördüğüm anda Alo doğalgaz hattına ispiklicem:D onların borcunuda bize yıkmasınlar ahaha
Yani Birgünde karımıza birşey yok.

foto kaynak tık