13 Mayıs 2010 Perşembe

İstediğin Oldu Ama İyikide Oldu

Dün ben bahçeme gidiyim toprakla buluşayım diye hayal kurarken, supermario'da denizi görelim çimlerde zıplayalım diye hayal kuruyormuş meğer.
 Servisteyken aradı aşkım hazırlan dışarı çıkarız akşam yemeğinde diye. Ben tamam dedim ama aklmda evdeydı. Aradım indikten sonra son nabız yoklamak için baktım cidden istiyor ben yarında keyif yapabilirim bugun onun istediği olsun diye eve gidip hazırlanmaya başladım.   
Stadın Ordaki Fenerium'a uğrayıp supermario'nun istediği tshirte bakıcaktık, dolaşırken farketmemişiz çekim yapılıyormuş canlı yayın lop diye daldık allahtan tam kameranın kadrajına girmeden bir görevli bizi tuttu hiçde görmemişiz :D Reklam arası verene kadar onları bekledik çekip ekibiyle kanka olmadığımız kaldı çok cicilerdi hepsi reklam oldu direk bize döndü herkes:D Supermario'nun beğendiği tshirt meğer dekormuş ahaha  sunucu kız o dekor demese kocim sırtlayıp kasaya ödemeye gidiyordu :D
Neyse beğendiğinin dekor olmayanıda varmış onu aldık çıktık herkesle vedalaştık bir aile olmuştuk orada:Pp Renk çekiyor işte:D
Baştan aşağı yazlık giyindik, parmak arası terliklerimiz şortlar ve tshirt Cadde Bostan Sahile gittik. Hava öyle güzeldiki, Neredeyse pantolonla gezen yoktu herkes sıcaktan giyinmiş şortlarını.
Burger King'de mamalarmızı yedikten sonra hemen sahil'e attık kendimizi çimlerin üzerine yayıldık. Gittiğimizde gün aydınlık olsa da 20'e doğru grileşmeye basladı.
 Örtümüzü serdik çimlere uzandık gelen geçeni izledik, el kızartmaca oynadık sonra şunun kıyafeti hiç olmuşmu aa diye dedikodu yaptık:D çimlerde oturan altlarında gazete kağıdı olan çiftlere supermario evlenin evlenin uyarısında bulundu:D  Bunun amacı altlarında evlerinden getirdikleri örtü olmayışı kanımca ahaha 
Evden çıkarken geçen yaz bulmuş olduğum zeka küpü  "termosun içine soğuk meyveyi koymak çimlerin üzerine soğuk soğuk yemek"  adlı projemle:D  İlk Kirazımızı şifa niyetine yedik, bu cümleyide annemden öğrenmiştim mevsimi geldiğinde ilk yediği ürün neyse onun için şifa niyetine derdi ne saçma şey derdim şimdi bende öyle diyorum:D Supermario'ya da şifa niyetine de diye minik değil ama "manik" müdehalelerde bulunmamın iyi birşey olduğunu düşünüyorum:D 
Burger'dan kaçırdığım tuzlarla eriklerimizi tuzladık, evden cıkarken cantaya attığım halley'leri afiyetle yedik bolca şebeklik yaptık, sahil boyunca yürüdük keşke evimize daha yakın olsa her akşam gelebilsek dedik.
Eve dönüşte artık fiks olan müzik sonses açık ama "camlar kapalı"  şekildedans ederekdöndük 22:00 gibi evdeydik. iyiki dedim senin dediğini yapmışız ne iyi geldi..