5 Mayıs 2010 Çarşamba

Hıdrelleze Gidiyoruz

Sabah 06'da uyandık bugun ve uyumadık. Benim gibi uykuya düşkün tembel biri için milat.
Supermario sandvic hazırladı ikimizede bende akşam için çanta yaptım.
(fethiye'de santos ören yerinde antik kaplumbağa:)
Bugun hıdrellezi kutlamak için Ahırkapıya gidiyoruz.
Ne dileyeceğimi hala düşünüyorum bu sefer değişik birşey diliyim diye:).
Sağlıklı ve Huzurlu bir hayat fiks dileğim oldugu için  Supermario diyorki azıcık para da iste senin şu, "az verip baktırmasın, çok verip azdırmasın" felsefen yüzünden belki kaç piyango bileti son anda boşa döndü:D

Bilmem belkide haklıdır. ama ben halimden çok mutluyum gene sağlık huzur ve bolca aşk yazıcam ağacın dalına. Zamanı gelincede sağlıklı bir bebiş:)

Ayrıca Rihanna'ya dün biletimizi aldım haziranı iple çekiyorum.