26 Mayıs 2010 Çarşamba

Hayal Ziyan Edilir

Geçen yıl gibi oldu işte. Havalar güzelleşiyor ve önce cumartesi günlerimizi aldı sonra mesailerini uzattı. Haftasonları cuma akşamdan cıkarak neler yapacaktık halbuki.
Ama onu bırak Hazirana 4 gün kalmış şurda tatil günümüz bile belli değil. 22,30'da geldi supermario.
Artık ikimizde onun şirketine kızamıyoruz ben ki 1 saat uzayınca mesaileri sinir küpüne dönerdim, hatta onun işyerindekileri koyun olmakla suçlardım sesleri çıkmıyor diye.
Demek yıldırıyorlar insanlar beziyorlar böyle ola ola. Bende tepkisiz kaldım artık. Oturup bitmesini bekliyorum.
Erken rezervasyonlarıda kaçırdık, tatiller el yakar şimdi, pasaportlarda digital'e dönüyormuş 1 hazirandan itibaren. Yani hiçbirşeye yetişemiyoruz. Bu belirsizlik karnıma kramplar sokuyor. Supermario'ya kızıyorum o da benim şirketim sanki ben izin vermiyorum kendime diyor. Kime köpüreceğimi şaşırdım.
Pozitif olmaya calısıyorum, yazın gidicek yazlık çok stress yapma diye telkin ediyorum kendime, turtiler var supermario'nun ailesinin ki var,ananenin var diye ama  ı ıh..

 Ben bu yaz için bambaska planlar kurmuştum. Birkere daha görüyorum ki neyin hayalini kursam olmuyor. Benim kaderim gelişine vurmalık sanırım, akşam için şu yemeği yaparım desem bile öncesinde mutlaka bir prüz çıkıyor ve ben yapamıyorum. En basitinden büyüğüne hayallerim sırtımda kaburum oldu.peh.