11 Mayıs 2010 Salı

Birgünden B'şi Olmaz

Pazar günü ablam annemı dısarı cıkarınca bizim gitme durumumuz havada kalmıştı. Dün akşam hediyelerimiz, matkap vida ıvırz zıvırla kapısındaydık annemin. Ben işten hemen geçtim supermario 19,30 gibi annemdeydi.  Benim tatlı Annem sarmalar yapmış minik minik, testi kebabı yapmış, en sevdigim malatya tarhanasından yapmış. Biz hmmm hmmm sesleriyle inlettik evi.

(camın önündeki papatyalarımız ne garipler dipleri ölmüş ama uçları hala capcanlı)

Nisoşka ile bolca boğuştuk bende onun yaşlarındayken bayılırdım şimdide cok severim zaten hay de bre deyip atlamayı hiç büyümeyeceğim sanırım.

O sırada evde tamir edilcek ne varsa tatlı kocim hepsini yaptı nisoşkada çıraklık yaptı tam supermario boşuna demiyorum:D

* gündemin en sıcak haberi Chp'nin genel başkanı Deniz Baykal nekadar kabul etmesede +18 kaseti yüzünden istifa etti.
İsabetli bir karar oturmaktan yapıştığını düşündüğüm koltuk nihayet genç dinamik muhalefeti ileriye taşıyacak birilerinin  eline geçecek. Mhp'ye olan olmasa Bahçeli gibi biri gelmese bare.