14 Mayıs 2010 Cuma

Sezonu Açtık

Supermario gelir gelmez yıkadı hemen bahçeyi hava öyle sıcaktı ki biz yemek yeyip kalkana kadar kurumuştu yerler. Sonra benden zeytinezmeliçörek istedi işyerindeki arkadaşlarına çok met etmiş istiyorlarmış. Birlikte zeytinezmeli çörek yaptık. Ben hamuru hazırladım o yoğurdu cevizleri kırdı fırına verdik etraf müthiş güzel kekik kokmaya başladı. Nargile'yi meyveleri hazırlarken bende sandalyelerimizi koydum tv'nun konumunu dışardan görücek şekilde ayarladık. Malum Aşk-ı tantuni var.
Dışarısı nasıl  güzel  ılık, meyvelerimiz bir yanda nargilemiz diğer yanda, keyfimize diyecek yok.
Nasıl özlemişiz.
Aşk-ı memnu reklam arasına girince çiçeklerin başına gidip nekadar açtığını kontrol ettik bu saplantı hali nekadar devam edicek bilmiyorum ama küpe çiçeğimizin 3 reklam sonunda açtığını görünce supermario koş koş diye beni çağırması tekrar görülmeye değen anlardandı:D 
 Nezaman saat 23 olmuş anlamadık, kışın günler kısa diye saatler geçiyor çabuk yazında yapılacak cok şey oluyor hemen hızlı bitiyor. Çokkk tatlı bir akşamdı 
 
Supermario'nun gözü gibi baktığı çilekleri olmaya başlamış, Yerinde duramıyor , ben alma ne gerek var demiştim o alırken, şimdi böyle büyüdüğünü görünce tamamen oldugunda bana vermiycekmiş kendisi sevgisini vermiş kendisini yicekmiş,
Beni koparan son repliği, Çileğimize büyüyünce diyeceğimki annen seni istemedi yavrum
Seni çok seviyor karıcın :D