17 Mayıs 2010 Pazartesi

İlk Defa

Koca bir haftayı yedi bu pazar günü FB'nin şampiyonlugu son maç'da kaçırışı.

Hayatımda bukadar çok ağlayan erkeği ilk defa gördüm. Bağdat Caddesi arabalara yaslanmış elinde biralar birbirlerinden güç alarak zor ayakta duran insanlarla doluydu. Ben bile ağzımı bozmak için hırslanmıştım, stad'daçıkan yangınlar, kırılan şişeler, edilen küfürler, milyonlarca kişinin aynı anda tek yürek oluşu.

 Futbol'la ilgisi olmayana, herhafta maç takip etmeyene, haftalık programını maç fikstürüne göre yapmayana bu söylediklerim aşırı saçma gelir. Çünkü Taraftarlık yaşanmadan anlaşılmıyor.

2-2 dedikleri anda futbolcuların sahaya gelmesi, supermario'nun beni döndürmesi bir oldu.
Bitanecik kocamin mavi kırmızı gözlerini hiç unutmıycam..

Canları sağolsun diyemiyorum hakikaten
dün akşam o atmosferi birebir yaşadıktan sonra futbolcuların polis arabasında götürülmesi az kalmış helikopterle kaçırmalılardı zira sinirlerin nasıl gergin olduguna birebir şahit oldum.

Bir haftaya herşey unutulacak ama artık yeter Daum gitmeli. Neticede 90 dakikalık beraberlik son 1 dakika kala anonsu yapan adamın bileti kesiliyorsa, 90dakikanın sorumlusu daum ülkesine dönmeli.