21 Mayıs 2010 Cuma

Cılız Sesiyle "ben dizdim"

Dün servisten indikten sonra peloş abla ve cocukları gördüm markete gidiyorlarmış. Hadi dedim bize gelin. Market alışverişini yapıp geçtik bize. Can bize geldiğinde ona karides yapmamı istiyordu bende malzemeler varken karides güveç hazırladım.

Elma dilimli patates kızartık sonra kısır salata falanda vardı yedik bir güzel 4'müz. Supermario ablasının bizde oldugundan haberi yok enişteye söyledik o da iş çıkışı geldiler.
(geçen hafta cuma dışarı çıktıgımızda en sevdiklerimden)
 Zeyno biz içerde yemek hazırlarken orta sehpayı boydan boya çizmiş boyası aşınmış. Nasıl çizdin zeyno diyorum" böyle dizdim" diye cart diye birkere daha çizdi:D Ablacığa söylemedim kızmasın zeyno'ya diye. Supermario gördü diyorki evet cocuk niye yapmıyoruz bu yüzden ahaha. Artık sehpayı atarız bahçeye salonda duramaz oşekilde:D

Bizim ev küçük cocuklar kendi evlerindeyken ayak altında olmuyorlar odalarına geçiyorlar şimdi tv izlerken önünde oyun oynayayınca enişte'nin sinirleri tepesine geldi :p
Havalar bizegöre iyi olsada cocuklar üşür diye cıkmadık bahceye birazdaha düzelsin nargile nayt yaparız.

*Ya ben birde salıncak gördüm realde 150TL hemde. Çok istedim bukadar ucuz birdaha bulamayız bir papi parasına. Ama bahçenin eni yetmiyor boyu'na koysak devamlı minderleri topla kaldır zor dedi supermario kediler yatarsa üzerine diye çekiniyorum bende geçen pati izi gördüm bahçedeki dolabın üzerinde dünyam başıma yıkılıyordu yıka yıka heryeri öldüm ovmaktan.