21 Ocak 2011 Cuma

Ben Ben Bizz Bizz Çok Mutluyuz(m)

Rötarlı girdik muayeneye Supermario ışıklara takılmış beklerken kaç kere telefon ettim haddi hesabı yok. Sonunda geldi hızla hastanenin yolunu tuttuk. Ben girdim kayıt yaptırdım parkedip arkamdan o geldi, biraz bekledik ve muayene başladı. Dr. ben oda da hazırlanırken sormuş Supermario'ya aklınızdan bişi geçiyormu diye . Erkek demiş Supermario'da. Başladı ultrasondan bakmaya ikimizinde suratı kulaklarına yapışık neredeyse, öyle sırıtık sırıtık söylesin diye bekliyoruz.
Ben gördüm söylemem önce ölçelim baş boyun ayak vücut cevrelerini dedi. 140 grm. olmuşşşş :)) Ben 55 kilo ile hamile kalmıştım ben de 55,8 kg'dayım . Evet artık dayanamıyoruz söylesin diye hadi hadi diye tempo tuttuk.

İşte burda der demez Supermario 'da farketmiş ayyyyyyyyyy dediiii. Bana da söyleyin dememle dr. patlattı haberi ufff Allah kalbimize göre verdi bebi'miz Erkek oluyor.. Dr. dedi ki ben şu saatten sonra nasıl erkek olamazsam bebeğin de kız olma ihtimli sıfır al bak burda işte taş gibi erkek.. Gülücükler gözyaşları kahkahalar.. Offff.

4'lü teste girdim sonuçları bu hafta içi çıkıcak. Çok mutluyum Allah bundan sonra sağlıkla doğmasını nasip etsin İnşallah.

foto