31 Ocak 2011 Pazartesi

Hazımsızzzz

Cumartesi günü, geçen haftadan farksızdı. evde paso yatıp tv izledim. Ben en son evi nezaman süpürdüm hatırlamıyorum hamilelik haberimden beri o işlere sadece supermario bakıyor. Çamaşırları attım makinaya sonrasında homini gırtlak bir yeme hali. 2 paket çikolata, 1paket cips (nadir hadi cips yiyim dediğim anlardan biri) sonra 25 tane çekirdekli yeşil zeytin saydım çünkü o çekirdeklere bakınca ürpermemek elde değil. Sonra kornişon turşu. Supermario sabah 8'de işe gitti akşam 22:00'de geldi onunla uyandım uyumadım akşam o gelene kadar zapping yapıp durdum. Gelince bir konuşmaya başlamışım. Supermario dediki kıyamam canım karıma 12-13 saat yalnız konuşmadan kalınca ne dolmuşsun sen :P Söyleyince dikkat ettim hiç susmadım gerçekten ne dolmuşum:)))
Pazar kahvaltıya gittik ama bir daha zor saati belirli şeyler beni geriyor. Sabah ruyamda uyanmaya yakın saati kaçırdığımızı gördüm.Kahvaltı sonrası İstinyepark'a geçtik. Biraz alışveriş yaptık ama zorla dayanacak kuvvetim kalmadı 3 mağazaan sonra miğdem fena olmaya başladı. Bu geçirdiğim dakikalar 4 ay boyuca en ağırıydı. Hazımsızlık had safhaya çıkmıştı. Yürüken sanki miğdem de  içi su dolu koca bir kavanoz çalkalanıp duruyordu. En yumuşak koltuklu bir yere geçip oturduk. Gözümün önünde yıldızlar uçuşmaya başladı sanırım tansiyonum da düştü o sırada. Gözlerimi kapayıp supermario'nun omzuna koydum kafamı yarım saat öyle kalmışımdır. Bir alt kata otoparka inmek gözümde büyürken zorla indik ,Yemek için paket servise ugradık eve doğru geçtik. 1saat evde durduk durmadık Supermario Eniştesiyle Maça gitti stada FB &Trabzon, ben  de evde izledim. 2-0 yendik. Güzel bir maçtı.

Şuan miğdem hiçbirşey yememe karşın tıka basa dolu. Ağzım da müthiş pas tadı. miğdem fena gene. bedenimden o fazlalıklar çıkmadan rahat etmiycem sanırım.