18 Ocak 2011 Salı

mis gibii

Tertemiz hafif soğuk bolca güneşli bir Ocak 18 bugün. Ayrıca akşamları 17:10 gibi çıktıgımız da şirketten hava artık aydınlanmaya başladı. Açık gri. 8 dakikaya varmadan koyu griye dönüyor ama olsun bu bile güzel. Gerçi Mart var daha en kara kışla en baharı bir arada yaşatacak yegane ay. Yavaş yavaş ilk baharın geleceğini hissetmek bile motive ediyor.
Dün akşam Supermario sözde eski saatlerine dönecekti. 20:00'de çıkıcaktı işten. Ben öyle hevesli gittim ki eve. Servisden alıp beni eve bıraktıgında daha Lador'da cıngar çıktı bile. Yetişmemiş devam edeceklermiş. Sinirden yemek dahi yemedim, bir elma bir ayva hepsi okadar. Gelir gelmez direkt dışarıdan yemek almaya gitti. Gönlümü almak için binbir şebeklikle. Hoş ben unutmuştum artık İz tv'de batık ağların doğaya verdiği zararlara üzülmeye çoktan başlamıştım. Akşam için hayal kurmıycam ama dün yapamadığımızı bu akşam yapalım artık. Bir de miniğe badiler aldık. Ama hala Lador'da unutuyoruz poşeti içeri almayı. Supermario'ya bu çocuğu birey'den say git arabadan paketleri al artık dedim gülüyor.

foto