21 Ocak 2011 Cuma

Neresi Burası

Her sabah aynı tablo oluyor, beni servise bırakmak için Supermario işe gideceği saatten 1,5 saat önce kalkıyor. Sonra Lador'un içinde servisin gelmesini beklerken müzik son ses biz kargalar shitini yemeden abuk subuk dans ediyoruz. Bu sabah bebi'ye alışsın diye özel bir kür uyguladı Supermario. Radyo da en sevdiği şarkı çıkınca direkt temasa geçip enerji aktarması yaptı. Nekadar güldük hatırlamıyorum. Bebi'm alış anneyle baba daha kendileri bebi diyor :)
Öğlenden sonra dr. randevum var içim içime sığmıyor eğer bir aksilik çıkmazsa cinsiyetini bugün öğrenicez. Supermario'da işten izin alıp gelicek umarım gösterir biraz daha beklemeyiz. Son anlara girdikçe hiç kız erkek ayrımı yapmıyor beynim resmen sağlıklı olsuna kanalize olmuş durumda.

Supermario eğer tam gün izin alabilirse ben de işe dönmeyip istiklal'de güzelce savrua savrula dolaşmak bugünün tadını çıkarmak istiyorum. İşe spor geldim gidersek İstiklale diye gören aa diyip duruyor herkese aynı şeyi söylüyorum dr. gidiyim geliyim değiştricem diyorum yalanımı yiyim :))

Saatler çabuk geçsiiinnnnnnnnn
foto