1 Ocak 2011 Cumartesi

2011'e Girdik

2010'u bitirmek üzere Supermario'nun ailesiyle birlikte toplandık. Masalar kuruldu içkiler sıra sıra dizildi.
Sohbet muhabbet derken vakit geçti, Yalnız çok bir numara yoktu, çoluk çocuk açık televizyonun etkisiyle çok birşey anlamadan geçti vakit. 00'ye balkon da köprünün havai fişeklerini izleyerek gidik bir de şampanya patlasaydı sorunuzca daha güzel olacaktı. Allah'tan mantarı gelmedi ama tüm fışkırtısı Supermario'nun ablasının yüzüne gelince bolca güldük. Hediye seramonisi başladı geleneksel olarak. Bana gelenler genel de miniğimiz içindi hepsi çok şekerler. Komik olansa ben Supermario'ya pijama takımı almıştım o da bana pijama takımı almış üzerinde hello baby yazan :P  Çok tatlıydı ikimizin de aaa 'laşması :)Geceyi Wii oynarak bitirdik.Ben kaazandım dememe gerek yok çok pis bowling oynarım:P  2011 güzel geçsinn.