5 Ocak 2011 Çarşamba

Yeni Senenin İlk Haftasonu

Yeni senenin ilk günü cumartesiye denk geldi bana zaten tatildi ama Supermario normalde çalıştıgı için O'na izin olması keyfimize keyif kattı. Yeni Yıl'ı Supermario'nun ablasın da geçirmiştik o gece orda kaldık. Sabah maaile güzel bir kahvaltıdan sonra herkes dagılmaya basladı. Hava öyle güzeldi ki biz önce geceden kalan mahmurlukla ne yapacağımızı bilemedik sonra soluğu İstiyepark'ta aldık. Dolaştık alışveriş yaptık ve çok geçe kalmadan eve döndük. Ertesi günün yeniden tatil olduğunu bilmek müthişti. Öyle ki bana senelik izindeymişiz gibi geldi.
Pazar sabah kahvaltımızı yapıp gene müthiş güneşi dışarı da görünce, Supermario2nun cadde'ye gitme isteğiyle yola çıktık. Sahil de yürüyüş yaparız dolaşırız diye.
3 gibi cadde'deydik ama millet uyanamamış desek üstünden birgün geçmşti gayet sakindi ortalık. Açık hava çok iyi geldi. Bolca yürüdük.
Karnımız çok aç değildi ama benim canım Dükkan Burger istedi, ilk ısırıktan itibaren enerji toplayıp hatta mest olarak bira'yı uzaktan koklamak suretiyle ilişkimize nokta koydum:p
Oranın hardalı çok güzel bir kavanozu alıp kaçıracaktım öyle çok yedim ki :P Akşam evimize döndüğümüz de film koyduk, ışıklar kapalı mısır patlakları hazır ben cola içemiyorum diye Supermario %100 portakal cappyi bana eşlik etsin diye eksik etmiyor cola'nın yerini hiç bişey tutmuyor ki ama pof. Bu arada ben en çok cola içmeyi özledim şöyle buz gibi lıkır lıkır. Evet bu şekilde bitti. pazartesi iş olmasın istedim haftasonu çok güzel geçmişti halbuki.