6 Ocak 2011 Perşembe

Yanlış Ata Oynamasaydık haha

Geçtiğimiz gün Aku gelecekti bize sabahtan sözleştik, akşama ne yeriz diye menüleri bile hazırladık kafamızda. İki shit boğaz olarak. Tabi benim aklımdan akşama kadar 7564574 tane yemek geçti hatta bir ara sapıttım eve gitmeden Mc'den köftelim yiyim dedim ama öyle böyle soguk yoktu yemedi gidemedim. Supermario servisden inince beni almaya geldiğinde haberi oldu Aku'nun geleceğinden, dedim Yıldaş da özledim sizi diyip duruyor yarın da onu çagırırız. O da ben işyerinden izin alırım o da bugün gelsin değince olduk mu cümbür cemaat. Eşimin başı dönmüş diye gelmiş :) Evlendiğimiz günden beri nezaman işten izin alsa beni bahane ediyor ne çürük bir kızmış diyecekler artık atma üstüme diyorum :P
2 kız'ın yemesi ayrı 2 iri boğazına düşkün erkeğin yemesi ayrı malum, eve girer girmez mutfaga girdim. Kendi başımayım diye yemek yapmıyorum akşam eve gidince canım ne isterse bir de akşamları tok oluyorum hazımsızlıktan buzdolabında gram yiyecek birşey yoktu. Sabah çıkardığım tavuktan soyasoslu körili tavuk, pantlıcan salatası, yeşil salata, domates soslu makarna, inegöl köfte, karnıbahar salatası derken Aku geldi o Masayı hazırladı, üstüne Supermario ve Yıldaş girdiler her bir koldan yemekleri gümlettik.
Ben yoruldum yemegi yaparken mutfagı toplamak Supermario'ya kaldı. O da işini bitirip bize katıldı. Bir ara Ps oynar gbi olsak da film takıp film izledik. Ama yok böyle izlemek her hareketine yorumlar hava da uçuşuyor. Makara gırla. Ben bolca uyudum uyandım Tukuuu diye seslenenlere kendimce uyumuyormuşum havası verip gülerek uyandıgımı suratımda tebessümle gözlerimi kapattıgımı söylüyorlar :P
Artık tam anlamıyla uyku moduna girmişken Akuş'un gelirken ben seviyorum diye aldığı Özsüt'ün franboğazlı adet pastasını  üzerine mum yakıp iyiki doğdun diye getirmeleri o an yerimden aaniden kalkıp suratımdaki şaşkınlığı fotolara süper yansımış hala güüyorum kendimee:P Yedim kendime geldim mest ediyor bu pasta beni. Ben 23,30 gibi artık tamamen uyumak üzere karnıma gülmekten agrılar sokan güzel insanları bırakıp yatağıma geçtim. Supermario, Aku ve Yıldaş 1 saat daha takılmışlar benden sonra Canlı para'da ödüllü soru bilmece oynamışlar sabah bana anlatışlarını cekip video ya göndersem en hararetli yarışmacı adayları bunlarda reyting bol diye programa alırlardı kesin :P