11 Ocak 2011 Salı

bööö git basımdan öksürük

Her insanın bir hastalık zaafı olduguna inanıyorum. Kimi ilk zayıf anında grip olur, kiminin bademcikleri iptal oldu, kimi nezle olur. Ben eskiden nezaman hasta olsam boğazlarım şişerdi bildiğin bembeyaz iki davul olurlardı.
Ama nezaman bu hamilelik girdi işin içine göğüs kafesimde bir duman varmış gibi zor nefes almaya ve gıcık şeklinde öksürmeye basladım. Pazar, bizim sokaktaki trafo yanmış kombi iptal tabi. Ben bir kaptım şifayı. Öyle böyle değil ruhumu teslim ediyorum ağzımdan doğurucam nerdeyse okadar öksürüyorum.
Dün etlerim liğme liğme,  öksürük, sıtma, ıvır zıvr hepsi sardı etrafımı. Bugün anneannemin ölüm yıldönümü oldugu için annem dün dönmek zorundaydı. Supermario'da çalışıyor. Kayınpederim gelelim alalı seni dedi ama rahat edemem diye gitmedim.Yalnız başıma evde resmen öksürmekten kanrıma ağrılar girdi. Bir ara yoklayamaya geldi Supermario 4 aydır ilk defa sana bukadar ihtiyacım var gitme dedim. Artık ağrılar öyle fenaydı ki. İşe döndü izin almak için. 22:00 giibi geldi.Onu görünce biraz canlandım evde birinin varlıgı bile yetıyor. Ama tabi 15dak. sonra gene aynı teraneler.

İşe geldim ama kolum kanadım kalkmıyor. Hastaneye gidip rapor almaya bile gözüm yemıyor.
Dayanabileceğimi sanmıyorum ayakta duracak halim yok eve giderim ama önce Boss'ları göriyim, onlar beni görsün. Su istimal etmek istemiyorum