24 Ocak 2011 Pazartesi

ocak bitiyor

Cumartesi akşamı su ve balık yaptık. Aslında kendi adıma böyle oldu. Supermario buz gibi birasını gayet keyifle götürdü. İş çıkışı balıkçıdan pişmiş olarak aldığı hamsileri uzun bir aradan sonra yedik. Ben hamsiden çok soğan yedim desem yeri limon sıka sıka bir güzel geldi ki. Akşam nekadar güzel geçtiyse gündüz okadar kabus gibiydi. Evden çıkamama durumuna girmişim ekmek bitmiş evde kahvaltı yaparkn farkettim çıkıp onu bile almadım. Tüm gün baş ağrısı da cabası. Neyseki akşam Supermario gelince güzel geçti vakit gündüzü unuttum.
Pazar, uyandıktan sonra o ilk mahmurlugu atmadan en tatlı sohbetler oluyor hatta o süre hiç bitsin istemiorm hayaller kurduk bebi'yle ilgili, isim düşündük benim aklımdaki isimlere Supermario kahkahalarla güldü dalga geçti Aşil, Heran, Batın,Aşır ..  Okadar dalga geçti ki ben bile soğudum :) Kahvaltı yaptık neredeyse öglen yemeği vaktinde. İzledim izliyorum izliycem derken sinemaya gittik sonunda. Eyvah eyvah 2'ye. İlkiyle kıyaslarsam daha iyiydi. Eğlenceliydi ama sanki bir tık uzundu. Sinemadan sonra biraz dolaştık bebi'ye alışveriş yaptık. Ordan karnımızı doyurduk ve Supermario'nun ablasına geçtik. Yılbaşından beri görüşememiştik iyi oldu.