4 Ocak 2011 Salı

kar kalır yanına

Kötü bir başlangıçtı ki iş günü olarak haftaya bugün de sürsün istemedim. Vaktim yoktu zaten yazmak için.

İş yerinde hayat sosyal yaşantıdaki gibi dilediğince hayt huyt yapıp hakkını korumana izin vermiyor. Sıkıldım ben deyip çekip gitmene de. Bazen adaleti dağıtacak kişiler yanlı oluyor. Ya erkek düşkünü her kararı kesin o haklıdır diye veren bir hemcinsin Yönetici, ya kendinden başka birileri daha birşey bilsin istemeyen hemcinsin Yönetici. Açıkcası miğde bulandırıcı ve el mahkum bu devranı döndürüp, cebini doldurup, çevresini itinayla seçilmiş kişilerden kurup daha sonra bundan güç alan yanlı hakkaniyetsiz insanlar.

10 yıldır çalışıyorum hakikaten anladıgım tek şey bir şey oldugunda haklı ol haksız ol gidip Üst'e ilk söyleyen ol. 2. kişi açıklama yapmak zorunda kalsın.Ve çocukların ilkokulda yaptığı gibi şikayet etmeyi sürdür. Çok işe yarıyor gerçekten. Mal gibi kalıyorsun böyle böyle yapmışsın diye birileri geldiğinde yanına.

Üzüntülerime birde böyle "ben" dışında gerçekleşen, ucu bana batan şeylere değer vermek ,dillendirmek istemiyorum ama burada kalsın. Çünkü ben yaşananları çabuk unuturum, kötü anları hemen silerim.Burada kalsın ki okudukça iki gündür üzüntüme değmeyecek insanlara yeniden hırslanabileyim. Burada kalsın ki tepetaklak olduklarında içime su serpilsin.

Uzun zamandır bu kadar üzgün oldugumu hatırlamıyorum. Keyfim sıfır, O kadar kalben içimden geçiyor ki umarım yakın zamanda bu kadar haksızlık karşılık kalmasın.