14 Nisan 2011 Perşembe

Dinlenmek Lazım Arada

2 gündür evde yoktuk. Benim akşamüstü Avrupa yakasında işim olunca, Supermario da iş çıkışları oraya geldi, Turtilerde kaldık. E öyle olunca erken yatılmıyor. Gece 03'den önce uyumadık, gece yarısı kumru siparişleri, ps'da turnuvalar, gözümüz kapanır halde direnerek oturmalar. Sabah kargalarla uyanış derken 5'er saatlik uykuyla geçti vakit. Dün akşam eve geçtim, Önce markete uğrayıp alışveriş yaptım sonra evde olmadığımız halde nasıl tozladıgını anlamadığım evi topladım, ardından yemek hazırladım derken Aku geldi yemek yerken oturunca farkettim çok yorulmuşum. Yattığımız yerden Hürrem night yaptık, Bebi doğduktan sonra ınga night olucak bunlar uyandıkca sırayla pışpışlıycaz dıyorum.
Bu gün resmen gözlerimden uyku akıyor kaç günün yorgunluğu. Ve dün gece ilk kez yataga yattığımda karnımın vücuduma ağır geldiğini farkettim. Çok çok çok yorgun bir şekilde yattım. Sağa dönemedim sola dönemedim çıkarıp yerinden şifonyere koyup sabah geri yerine takmak istedim göbüşü. Bugün ve yarın mümkünse kıpırdamak dahi istemiyorum. Cumartesi kızlarla buluşucaz enerji toplıyım. Gerçi benim bu ruh halimle son dakika gene vazgeçebilirim.