18 Nisan 2011 Pazartesi

Ivır Zıvır

Hafta sonu benim için uyuşukluktan ibaretti. 2 gün evden çıkmadım resmen kendimi tv kür'üne soktum. Seyahat ve yemek programlarını izlemeye bayılıyorum. Her birini tek tek izledim.  Aş Kendini, Gülhan'ın Galaksi Rehberi (bu kızı çok ama çok laubali ve geyik bulsamda değişik yerler görmeyi sevdigimden izliyorum) Ayna (daha mütevazi olmakla birlikte gene yer görmek için izlediklerimden ) Ve baba Ayhan Sicimoğlu Renkler tekrarına dahi denk gelsem kesin izlerim. Adam'a hastayım bitiriyor beni. Home Tv'de Avrupa Tatili diye bir program var 200€ 'ya haftasonu bir avrupa ülkesinde kalacak yer yemek gezmek vs o rakamı aşmadan tatil yapıyorlar bu da sevdiklerimden. Bloomberg Ht'de arada denk geldiğim bir program var tatil yerlerini adaları tanıtıyor ne yenir ne içilir nerde kalınır tarzı alt yazılı o da güzel.
Bir de yemek programları yakınlarda güzel yerler varsa not alıyorum deli gibi.
Vedat Milor'un Ntv'deki Tadı Damağımda Kaldı ve Mehmet Yaşin'in Cnn Türk'deki Yol Üstü Lezzet Durakları tam benlik. Çantalarını taşımaya hazırım yanlarına alsalar keşke.
Show Plus'da Jamie Oliver,  dehşetle izliyorum çabasına hayran kalıyorum, fastfood yemekten bünyesi şişmiş insanlara baktıkça şaşırıyorum. Home'da gene fix menü var o da güzel.
Bir kaç program daha var adlarını unuttuğum böylece geçti vakit. Ah şeker problem olmasa neler yapardım mutfakta ama tatlı yasak börek çörek yasak e sebze pişirmek için girmek zevkli olmuyor bur bir gerçek .

Supermario 3. haftasına girdi izinsiz ve full mesai çalıştığı. Akşamları 1,5 saat özlem gideriyoruz o da ben uyumamış olursam. Az kaldı diyorum ama bitecek gibi değil ha bire geliyor yeni siparişler diyor. Tr'de de satışa çıkmadı paso yurtdışına gidiyor ağız tadıyla gösterememek de kötü ürünleri tr'de satılmayınca.

Kısaca sıkıcı bir haftasonuydu işe geliyim diye beklediğim:)

Bir de tatili satın aldık kaçamak olanı. Haziran başı kaçıcaz Turtilerle. Havalar düzelir umarım o zamana kadar. Şuan 13 derece ve şakır şakır yağmur var.