20 Nisan 2011 Çarşamba

Meydan'da

Dün akşam program baskaydı aslında ama iptal olunca ben kendimi dışarıda olmaya öye hazırlamıştım ki hemen yeni bir plan yaptım. Supermario'ya söylediğim de bir kükredi ne gerek var eve git ortalık karışık diye. İstanbul hakikaten çok karışık bir kaç gündür, Haziran da genel seçim var ve kan döken insanları temsil eden isimlere Yüksek seçim kurulu yasak getirdi. Böyle olunca Taksim ve Aksaray'da eylemler başladı sancılı günler yani. Her ne kadar bizim oturduğumuz yere uzak olsa da olaylar gene de can sıkıcı tabi.
Sonunda anlaştık ikna oldu ben gittim. Bu sefer kimseye haber vermedim çünkü kendi kafama göre gezmek istedim, çok severim zaten yalnız dolaşmayı sakin sakin. 18:00da Meydan Avm'deydim Supermario'nun gelmesin 4 saat vardı ve vakit çok bol bol dolaşırım derken olmadı çoğu yere bakamadım bile. Mehter takımı gibi 2 ileri bir geri dolaşınca ee 7.aya giriyorum yoruluyorum oturuyorum vakit geçiyor.

Önce yemeğimi yedim sonra aralarda yorgunluk çayı ve Bebi'nin kalan ihtiyaçlarını ölçüleriyle not aldım akşam denedik haftaya iki gün rapor alıp Supermario ile evi düzenliycez farkında değiliz ama son 2 ay artık harekete geçmeli dedik. Daha eşyaları yıkanıp yerleşecek.
Öyle güzeldiki sindire sindire heryeri gezdim sonra Market alışverişini de yaptımve Supermario'yu bekmeye başladım o da işyerini protesto ediyor :))sakallarını uzatıyor 4. haftaya giriyor izinsiz 22:00 mesaileri yani uzun zamandır görüşemiyoruz yüzüne dikkatli mi bakmamışım nedir o spot ışıkların altında gözüme öyle sakallı geldi ki zaten ilk defa bukadar uzattı sevmedim seni git eski Supermario gelsin diyorum :p

Karnı açmış o da yedi yemek sonra açık havada oturup birer kahve içtik gece yarısına doğru eve geçtik. Ayaklarım kopuyor sandım çok yorulmuşum ama değdi daha sık yapmalıyım bunu.