11 Nisan 2011 Pazartesi

Mühim Olmaz Olur mu :)

Vakit yaklaştıkca ihtiyaç listeleri bir bir madde madde yazıldı, fikirler alındı, tecrübeler itinayla dinlendi. Derken en tempolu alışveriş başladı. Cumartesi günü aslında annem de gelecekti ama nezle olunca kaldı bana geçmesin diye, Supermario işten izin aldı, yağmur yağacak diye beklerken şansımıza hava süperdi ve kendimizi bebi'nin battaniyesinden küvetine, çorabından, tarağına, ilk defa duyduğumuz doğal banyo süngerinden, yıkama tobasına vs. gibi onlarca ihtiyacını ararken bulduk. Ama en önemli şeylermiş, burun pompası deyip geçmemeliymiş :)

Gün içinde en çok zikrettiklerimiz; biberonun deliği büyük, bunun şu rengi yok mu, hayır mustela en iyisiymiş, at sepete, daha şuna bakıcaz, yoruldum, karnım acıktı, yağmur yağmasa, ay patladı patlıcak hava, gene acıktım, susadım, diğer baktıklarımız mı daha iyiydi, ay ablamı arasak mı, yakıştı mı? yok ne 9'u ben daha 6,5 aylığım, yok ne 8'i ben 6,5 aylığım, evet bazılarının büyük oluyormuş, maşaallah sizinkine benim ki erkek. Ups!

Haftanın ikinci balıklarını mide'ye gömdük. Dilimiz dışarda evin yolunu tuttuk. Eskik biter mi bitmez. Ama çoğu bitti sanırım. Ben o aldıklarımızı daha nasıl sığdırıcam bilmiyorum kapsamlı şekilde evi yeniden şekillendirmemiz lazım. Şuan herşey poşet poşet ve poşet içinde. Akşam Kfy'lara geçtik yemeğe davet etmişlerdi. Pazar Supermario gene çalıştı mesaileri devam ediyor mayıs'a kadar da edicekmiş. Dün akşam Survivor'ı izlerken pizza yiyorlardı Allah'ım bir kaşar ancak bukadar güzel görünebilirdi. Saat 23:00'de Supermario pizza almaya gitti kapanıyormuş pizza hut'da son müşterisi olmuş. 2dilim yedim ne iyi geldi.

Bir de gece uyku tutmadı sanırım 02:00 falandı canım erik istiyor diye kaldırdım onu amacım eğlenmekti sadece:p Gerçekten mi? dedi evet dedim. Gözü kapalı kalktı giyinmeye. O an işler kontrolümden çıkmaya başladı, Şaka demeye korktum :P Nasıl desem nasıl desem derken şakaaa dedim. Boğabilirdi beni sanırım beni. Hahaha güzeldi ama. Aş ermesemde mış gibi yapmak da güzelmiş:)))