6 Nisan 2011 Çarşamba

Oh Mis:)

Yatarak eğlenmek mi? Bu bir konsept aslında ben Kuruçeşme Sortie'nin içine açıldığında duymuştum. Dışarı çıkmayı eğlenmeyi seviyorum orjinal bir yer olduğu için ne zamandır aklımdaydı Ortaköy'deki Supper Club'a gitmek nihayet yer bulup haftabaşında  rezervasyonu yaptırdık Turtilerle birlikte. Ama Supermario'nun mesaisi resmen o gün şaha kalktı. Binbir takla atarak cumartesi akşam bize katılabildi. Çok eğlendiğimiz dahası saten çarşafların üzerinde çift kişilik yatalaklarda yayıldığımız adına yakışır süper bir gece oldu.
Cumartesi resmen Yağmur yaş dolu bir gündü.Taksi bulmak imkansız mecburen Lador'la gitmek zorunda kaldık. Polis görürsek direksiyona ben geçerim şartıyla kabul ettim. Biliyorum içecekler çünkü. Beni haksız çıkarmadılar direkt masa donatıldı.
Yatarak yemek yemesi zordu itiraf etmeliyim :) 
Yemekler enfesdi, Somon'lu volovan diye yerken içinden karides'de çıkınca damağımda bıraktığı lezzete uzun süredir hasret kaldığım deniz mahsüllerine veda etmek zorunda kaldım. Bebi'ye zararlı diye. Enginar kalplerini Supermario'nunkiler dahil afiyetle bitirdim onlar sağlıklı :))
Tatlılar geldiğinde Masör ve Masözler dolaşmaya başladılar. Yattığıız yerden eğlence güzel müzik eşliğinde devam ederken   masaj yaptırıp o yataklara en güzel şekilde hakkını vermeli diye düşünen Supermario ve Pno bir güzel masajlarını yaptırdılar. Hakikaten orjinal bir gece yaşıyorduk tadını son anlara kadar çıkardık.
Gece yemek müziğiyle başlayıp vakit geçtikçe tempo hızlanmaya başladı. Işıklar yavaş yavaş sönmeye derken;
Benim Meyve Kafalar diye adlandırdığım Yabancı dansçılar biranda çıkıverdiler. Enerji müthiş arttı dans ettiler derken yatakları dolaşmaya başladılar. Bize doğru yaklaşıp Supermario'ya bakıp dudaklarını gösterip Öpücük istemeye başladı, Supermario göbeğimi okşayıp yüzüğünü gösteriyor  ama nafile Meyve Kafa, ı ıh illa öpecek boşver yapyor eliyle salla diyor:)) Yerlerdeyiz biz gülmektenn.
 Kameraya cektim eklicem rötuşlu tabiii:p Müthiş eğlendirdiler. Tüm erkekleri dolaştılar tek tek sıkıştıdıklarını öptüler:P
Saat yarımı gösterdiğinde biz loca'lardan kalkıp eğlenmek için aşağı geçtik. Ortam nasıl kalabalık tıklım tıklım. Müzik son ses Bebi nasıl hareketli. Resmen müziğe eşlik ediyor ben dans ettikçe. Oturunca kuduruyor bir ara durmuyor bu dedim Pno eliyle karnıma dokundu hareket ederken artık kemikleri göbüşten ele geliyor nasıl çekeceğini bilemedi çocuğu alıştırdınız her hafta biryerlere götürmeye baksana dans ediyor resmen diyor. Supermario'nun Ortaköy'den arkadaşları geldiler, beni gören anne karnında çocuk doğmadan clubber oldu diyorlar. Herkese maskot oldun Bebi :)
Sanırım saat 02:30'u geçiyordu Tam Boğaz köprüsünün altında Turkuaz'a dönen köprünün renkleriyle orayı bırakmak zor olsa da  sabah Supermario Pazar günü demeden çalışacağı için ordan ayrıldık. Turtilere geçtik. Makara evde de bitmedi uyku hak getire en son sabah ezanını hatırlıyorum  okadarcık uykuyla işe giden Supermario'nun mesaisi tüm gün devam etti dün ben Turtilerde kaldım eve geçmedim akşam evde olmacayağı iiçin bugün görüşeceğiz kocacımla. Bu akşamda mesaisi var ama ben evde haftasonu'nun uykusuzlugunu atmak için erkenden uyumayı planlıyorum.  Dün geç uyanıp güzel bir kahvaltı keyfi sonra gene çıktık dışarı alışverişe e yeter Beden dinlenmek istiyorr artık:)