29 Nisan 2011 Cuma

Puzzle Mübarek

Minik evimize 3. kişiyi sığdırmaya çalışma hallerimiz devam ediyor. 2 gün rapor alıp Supermario ile evi düzenlemeye giriştik. İkea'da beğendiğim yatak odasındaki mobilya'ya uyup sırıtmayan o 6 çekmeceli komodin'i aldık. Bildiğin puzzle Supermario parçaları takana kadar canı cıktı. Ama değdi çoğu şeyi sığdı içine biraz tıkış tıkış olcaz ama olsun artık napalım en azından derli toplu duruyor. 26 nisan'da aylık muayene için doktora gititm. Kapıdan görür görmez beni artık kabadayı gibi yürümeye başlamışsın dedi:)
Dertliyim daktır dedim pubik ağrılar çok bastırıyor sünnetlik çocuklar gibi oldum. Kontrol etti dogum kanallarım açık değilmiş çok şükür ama o ağrılar da bebi baskı yaptığı için olurmuş. Ben hala hamile gibi davranmıyormuşum bunu kaç kişi söyledi, tez canlıyım biraz ondan sanırım oturup yatıp bekleyemiyorum. Bir ordayım bir burda. Bir sandalye tepelerinde bir  orda bir burda. İğne verdi rahatlatırmış. Bir de ben kendimi 27. hafta'da sanıyordum meğer 30'daymışım. Kaçırıyorum şu haftaları nasıl şaşırdım  11 hafta kalmış hiçbişi kalmamış gerçekten. 1,750 gr. olmuş büyüyor çok keyifli ben yedikçe ona gittiğini bilmek :) Bebi'nin çuku'larını daha doğrusu süslerini ve bademlerini aldık geçen hafta. Bu hafta ev düzenlendi. Çoğu şey bitti çok şükür.  Dün akşam işleri bitirince hem karnımı doyurmak hem biraz insan yüzü görmek üzere biraz dolaşmaya çıktık yemeğin üstüne tatllıyı her nekadar tüketmemem lazımsa da ama bunu haketmiştim minik bir cheescake'den zarar gelmez:) 2 gün evde olunca Supermario ile resmen eski günlerimize döndük bu gün birbirimizden ayrılp işe gelmek çok sıkıcıydı. Ayrıca yarın güzel birşey oluyor sabah erken başlıycak bana. İyiki açmışım seni blog dedirten.