15 Nisan 2011 Cuma

Uzatmalar

Gıdıklıyor,
kavanoz varmış gibi çalkalanıyor ,
Yüksek sesli müzikte müthiş tepkiler veriyor.
Maç izlerken gene fıkır fıkır
hep karnımın sağ tarafında çoğunlukla hareketleri ilk tekemesini hissettiğim günden beri,
o içerde döndükçe elimi karnıma koyduğumda hissedebilmek süper bir duygu
kemiklerini dahi hissedebilmek mucize.
kendini geriyor bazen,  ayaklarına dokunabiliyorum.
kaşıntılar 2 haftadır dindi arada  nadir oluyor. Zaten elle kaşımak yetmiyordu
6ay boyunca Tarak ve kumanda kapağının arkasıyla kaşıyordum. Ağlatacak kadar kaşıntıyı başkası anlatsa abartıyor derdim kabus gibiydi, O bile kesmiyordu ya.
Çok şükür.
Tarih geliyor az kaldı 90+3'deyim sanki. Uzatmaları oynuyorum.
Şuan hissettiğim hareketlerini ve bu hissiyatı kaydedebilsem, öyle bir sistem olsa. Zaman geçince unutmaktan korkuyorum.
Supermario dışardan dahil olmaya calısıyor her akşam oğlum diye konustukca resmen vuruyor. o bir kaç dakika ben gün içerisinde her dakika iç içeyim.Öyle güzel ki bana özel show'u.