7 Nisan 2011 Perşembe

CM101MMXI

Yani bu adam için kim ne dese az. Ben aylar öncesinden almıştım bileti  yer bulmak imkansız. Ki hak vermedik değil. Show başlamadan daha çıktı sahneye, spontane esprileriyle ağzımızı kulaklarımıza yapıştırdı. Çenem ağrıdı hakikaten artık mimiksiz gülüyordum program boyunca. 2,5 saat hiç durmadan güldük. Abartılı derecede komikti. Yakın olup sahneye göz kontağı kurabilmek güzel. Hoş o kime baktıgının farkında değildirde ben göz göze geldikçe mutlu oluyordum :)) Yalnız koltuklar koca göbüşe dar geldi. Eminim arka sıramda oturanlar benim devamlı kıpraşık hareketlerimden rahatsız olmuşlardır.  Bir sağa bir sola öne arkaya devamlı hareket halindeydim. Bittiğinde sorsalar neye güldün diye bitince hafızandan silinmiş gibi hiç birşey hatırlamıyorduk. Resmen Cem Yılmaz soketi beynimize soktu show bitince çıkardı öyle manyak birşeydi:P En güzel vakit geçirdiğim anlardan biri olarak geçsin kayıtlara:)