8 Nisan 2011 Cuma

Somon Peşine

Dün akşam üstü tam çıkışa dakikalar kala aklıma İkea'nın somon balığı düştü. Bu hafta yememiştim zaten balık onun bahanesiyle İkea'ya gitmeye karar verdim. Supermario Pazar gününden beri full çalışıyor mesaide. Akşam o geldiğinde ben uyumuş oluyorum. Bu akşam en azından uyumamış olurum vakit geçer diye Nezzz'le birlikte buluşup, bizim Kurum'un neredeyse İstanbul'un heryerine olan servislerinden birine atlayıp İkea'ya gittik. Yemeği yeyip neredeyse İkea'nın bahçesinden geçilen evine kahve içmeye cıktık. Zaten onun mutfagında bile oturmak yetiyor bizim salon kadar  ve yeşilliği bahçeyi havuzu gördüğü için direkt yaz moduna sokuyor. Çıkış o çıkış sohbet  muhabbet saat hızla geçmiş 22:00 olmuş bile. Güzel bir akşam oldu.  Supermario iş çıkışı aldı beni karnımız acıkmış meğer gidip o saatten sonra birşeyler yeemek için dolaştık. İyi oldu bana 4 gündür evden işe, işten eve geliyordum kendime geldim:)