13 Nisan 2011 Çarşamba

Zap Hayata

Dün koşturmacalı bir gündü. Bazı şeyler benim kontrolümde olmadan hız kazandı. Yaptığın şeyin takdir görmesi güzel, güzel kapıların açılması çok hoş. Herşeyin bir sebebi neden oldu diye düşündüğümüz aslında. Sanırım çalışmıyor ya da öğrenci olsaydım daha çok vakit ayırabilirdim ama zaman sınırlı kalan vakitleri doğru kullanmam gerekiyor öncelik sırası her zaman biz" o yüzden tam istediğim gibi kanalize olamasamda gittiğim yerlerde keyifli vakit geçirmek yeni insanlar tanımış olmak mutlu ediyor beni.
Hepsi blogger hepsi hergün merak ettiklerim Yassi, Seda, Ayça, Hande, Yasemin, Gözde, bir de isimsizler :)) hepsi ya sesini duyduklarım ya gördüklerim. Blog güzel şeylere vesile olmaya devam ediyor.
Seviyorum bana kazandırdığı İçtenliğine çıkar, kıskançlık, cin fikirler karışmamış arkadaşlıkları, hamilelik sürecim de desteklerini, ruh halime motivasyonlarını, heyecanıma aynı oranda heyecanlarını, tavsiyelerini,  blogdan kopup hele bir adım ileriye taşıyıp gerçek yaşamda da kafamızın uyuşması ise tadından yenmiyor.

3yıl oldu bloglayalı ama öncesi sıkı takip ediyordum sevdiğim bloglara yorumu maili ihmal etmiyordum. Şimdi kurulan bağlar sıkı sıkı yani daha da ileri taşısın  arkadaşlıkları.