8 Nisan 2011 Cuma

Hem Kalp Hem Beden

Gece ben uyurken sen tekme atmaya devam ediyormuşssun bebi. Supermario akşam ikimizi izlemiş uyurken. Bol bol konuşuyorum seninle, sanki bana cevap verir gibi tepki veriyorsun. Öyle hoşuma gidiyorki kendi kendime gülüyorum. Geçtiğimiz gün mutfakta yemek hazırlarken supermario buzdolabındaki 857545 tane fotoğrafa bakıp pehey ne çıtırmışsın dedi. Kendine bak sen ne kadar çocukmuşsun dedim. İşte fark burada erkeklere çocuk kızlara çıtır denir küçükken dedi. Annelik havası çökmüş üzerime öyle diyor kendisi:)). Korkularım hala devam ediyor sana layıkıyla bakabilecekmiyiz diye ama İyice havaya girdim sayılır.
Hayal etmeye başladım artık. Pobik ağrılar zorluyor zaman zaman , kaşıntılar dönem dönem bastırıyor göbüşe, kramplar hergece bacağıma giriyor istisnasız, ben oldu vücudumda bir çok noktada, oturduğum yerden kalkarken resmen aşağı doğru asılmışsın gibi hissediyorum.  Gün boyu fıkır fıkır halinle seni unutmak imkansız. Artık harekelerini söylemeye cekiniyorum kafama girdiler nazar değecek diye diye. Yeşil elmaya verdim kendimi tatlı yiyemiyorum madem, işe de öglen yemeklerinde ıvır zıvır yemiyim diye evden yapıp getirmeye başladım yeşil mercimek, kısır, karnıbahar haslama, ıspanak, pırasa, börülce en sık yediklerim. Meyve yemeği ve su içmeyi unutuyorum hep .puf. İşte böyle son gelişmeler :)