24 Eylül 2009 Perşembe

Bayram geldi, Hoşşşşş Geldi


Birsürü planlar yapıldı arkadaşlarımızla son dakika radikal değişiklikler oldu ama yılmadan organize etmeye devam ettim:) Ve son haliyle çokkkkk eğlenceli gülmeli süpergüzel bir ege turu yaptık ayvalık-sarımsaklı-cunda- çanakkale-eceabat- gelibolu- istanbul dönüşlü


Ve bayram günü geldiğinde aşko sabah bayram namazı için gider gitmez bende bir yandan bavulları hazırlıyor diğer yandan kahvaltı için koşturuyordum.


Aileden kazanılan birçok şey zamanla değişmiyor ve benim encok hoşuma giden şeylerden biri babamın üzerinde durarak hiç taviz vermeden sofraya herkezin bir arada oturma alışkanlığıdır. Öyle gördüm şimdi ben kendi evimde aynısını yaşıyorum.


Birlikte güzel bir kahvaltı yapmak özellikle bayramlarda kalabalık ailelerde süper oluyor. Çekirdek ailemizde iki kişilik soframızı kurarken ben aşko geldi ve ramazan boyunca kahvaltı alışkanlıgımızı unuttugumuzu hatırlasakda mutfakdan gelen enfes kokulara kayıtsız kalamadık ve tıka basa yedik.


Sabah bizim için erken başladıgından 8,40 da kahvaltımız bitmiş tv izlemeye koyulmuştuk :P

Saat 13'de yola çıkacağımızdan kısackkkk bayram ziyaretlerimizi kocişkonun anne ve babasına oradanda bizimkilere bir ziyaret yaptık. Dönüşte aku'yuda alıp bize geçtik. Yola cıkmak için geri sayıma başladık. Sonuncu arkadaşımızda gelir gelmez yola cıkıcaktık. Onu beklerken kanrımız acıktı evde. Benim patates kızartayım sözlerim ne yorulacaksın alır gelirim birşeyler diyerek kocişko tarafından kaale alınmadı ve ensonunda Palladium'a gidip mama yemeye karar verdik 3müz atladık gittik. Osırada işleri uzayan burçikonun gelmesi gecikti geç olsun güç olmasın diye motive olurken :D geldi ve evlerine ugrayıp bavulunu alıp yola cıktık ama ne cıkış.
16:50'de Arabaya benzin almaya basladıgımız an gökyüzü resmen yagdırdı. Tane tane düşüyor yagmurlar o derece yagıyor aldırış etmeden dualarla yola cıktık:D.

Müzik son ses yagmura ragmen,
Yola tahmınımızden 5saat kadar geç cıkmamıza ragmen,
Oraya vardıgımızda yat saati olacagını bilmemize rağmen,
Birgünü yemiş geriye 2gün kalmasına rağmen,
Yüzlerce kilometreyi yagmurlar gitmemize rağmen,
Kahkalarımızdan, eğlencemizden, tadından yenmez sohbetimizden hiçbirşey kaybetmeden süper bir yolculukla arabanın içinde nekadar eğlenilirki cümlesini utandırırcasına resmen önden arkaya meksika dalgalanması gibi devamlı dans ederek gittik:D

Detayları yarın fotolarla ve tüm yolculugu anlatacagım.