14 Eylül 2009 Pazartesi

Ve Tuku Sarma Yaparsa:D

Cuma akşamı Nikuşumun karnını ufaktan doyurup mutfağa yemek yapmaya giriştim. Yayla corbası, Lazanya, patates kızartması, bol yeşillikli bir mevsim salatası. Lazanyayı cok cok begendi yeğeniyle eniştesi:) Aşkoda geldi iftar saati işyerinden kaçış yegenimiz geldi diye:) yedik kalktık. Kocişko gidince nikuşla baş başa kaldık ve buzluktakileri lahanaları bitireyim yer açılsın diye hep ertelediğim lahana dolmasını yapma zamanı gelmişti.:P
Asma Yapraklarını annem vermişti sağolsun. Tazeciklerdi. Okadar inceydilerki sararken tek hamlede yırtılma özgürlüklerini kullanıyorlardı, benim onca özenmeme rağmen:P


Tüm malzemelerimi alıp salona geçtim ve kırkyıldır yapıyormuşum gibi bir sarmışım pehhh. Şuna karar verdimki insan ailesinden çok şey kapıyor. Evlenmeden önce hiç mutfağa girmediğim ve hiçbir yemek bilmediğim halde annemi görürdüm mutfaktan bişiler alıp cıkarken . Ve ozamanlar bu göz kaçamaklarının bugunlerde işime yarıycağını hiç düşünmezdim. Yaprak dolmalarını tıpkı annem gibi minicik sardım tek lokmalık ve intizamlı tencereye sıraladım. Lahanaları ona keza. Tencere doldugunda Aşko eve gelmişti ve ikisinide uyardım . Löp löp agza atmak çerez gibi yemek yok. Yaparken cok sırtım agrıdı:D


Her birine gereken özeni vererek yeyin lütfen :D  mutfaga dogru uzadım. Pişerken arada kontrol için baktıgımda sanki onlar benim yavrum yemeğe kıyamayacakmışım gibi geldi hahaha. Duygusallık çöktü üzerime. :D Pişti ve ilk lokmayı ağzına atan kocacım hmmm   mmmm hımmm  diyerek yerken hadi söylesene nasıl olmuş diye dırdırlanırken nikucumda geldi oda attı agzına ikisde süper olmuş dedi ben attım bir partide:P hakikaten tıpkı anneminki gibi olmuşlardı. Görüntüleri tadları aynı onunki gibiydi. Canım annem yaa bak nasılda işlemiş içime :D