14 Eylül 2009 Pazartesi

Yendimmm 7-6

Haftasonu hareretle beklenen yagmur gelmedi.  FB-Bursa maçına gitmeyi planlamıştık haftalar önce ama bu yagmur mevzuları yüzünden rafdaydı. Keşke gitseymişiz dedik misgibi hava hem yakın deplasman.
Nikuşu anneme bırakır bırakmaz Cevahir avm'ne gittik. Hafta başında annemle gezdiğim için ben daha ziyade evle ilgili bölümlere baktık. Aşrı kalabalıkdı. İftar saati düşünmek bile istemedim yer bulmak imkansız olurdu.
Atlantis Eğlence Merkezine girdik cevonun içindeki. Orasıda kalabalıktı. Biz balık gibi bir o oyunun başına bir bu oyunun başına cocuklar gibi seke seke gittik:P Masada hava püskürtmeli bir oyun vardı adını unuttummmm şimdi onu oynadık son ana kadar benı yenen kocayı hızlı hamlelerim zeka yeteneğim:P ve stratejik planlarımla:D 7-6 yendim. Araba yarışı 2tur bindirdim. Felakettim dün hızıma ben inanamadım:)
Bolca güldük eğlendik aşkımla. O da centilmen olarak beni tebrik etti  galibiyetimi kocaman bir öpücükle kupamı verdi:P
Ortaköyü özlemiştim nezamandır. Havada güzel olunca ordan Ortaköye geçtik. Nasıl canlı nasıl enerjik bir semt. Bayılıyorum. Anadolu yakası hep daha durağan hep daha sakin içim çekiliyor bazen. Ama avrupa yakası öylemi hep bir koşturmaca. Olanca güzelliğiyle boğaz açmıştı kendini. İnsanlar cıvıl cıvılheryer doluydu. Birgün diyorum buraya taşınacağız Allahın izniyle. Enerji veriyor insana. Bol bol yürüdük el ele tezgahlara baktık temiz havayı içimize çektik. Oturduk denize karşı kapadık gözlerimizi kokusunu cektik. Eskilerden tanıdıkları gördük, evlendiğimize inanamayanlar, inanıpda cocuk yokmu diye soranlar:P cabası.. Her anıyla cok güzeldi ortaköy
Yavaştan iftar saati yaklaşmaya başladıkca nerde yeriz diye düşünüp akşam maçın krtiğini yapmaya başladık. Lig tv'yi actırsakmı yok ne gerek var ay actıralım mı  öylemi böylemi  Hemen klübeden bir telefonla digitürke baglanıp ortaköyden canlı baglantıyla maça saatler kala işi şansa bırakmadan açtırdık. Aşko diyoki bizden bir tane daha yoktur :D nerden nereye neler yapıyoruz.
19'a 10 kala iftara 45 dak varken  yemeği Palladium'da yiyelim Tandour istiyorum nidaları eşliğinde ! :D yeniden karşıya geçtik. Orası iftar zamanı tıklım tıkış olmuyor rahat rahat yeriz dedik. Köprü bomboştu 10dakikada geçtik ama sonrası trafik daraldı. Ve biz food court'a cıkınca okudundu ezan. Yer bulmak imkansız iğne atsan yere düşmez. Heryer dolu. İlk defa bukadar kalabalık gördüm orayı. Ki iftar saatleri bile sakin olurdu. Bütün rest. önü kuyruk. Baya bir dolaştık her yeri ne mümkün.

EN çokda oruçlu olmayıp keyfen oturanlardan hiç hoşlanmıyorum. Saygı diye birşey var Yani yemişsin kalk ki başkaları yesin. Gözümüzün içine baka baka oturanları görünce fenalık geçirdim. Ensonunda Burger'ın kendı yerınde yer bulup beklemeye basladım aşkoyu. Onun gelmesi yemegi yememiz 8'10 geçiyordu baya birgeç açtık iftarı ama keyifli bir yemek oldu.

Eve gidip Fb- Bursa macını izledik. Ne mactı ne tempoydu. Son zamanlarda izlediğim en keyifli mactı. Devre arası aşko nargileyide yaktı meyveler hazırlamış ohh ne keyiff. Maçımızı izledik yorumlar havada  uçuşuyor. Hakeme kızdık, skoru koruduk, Dedim aşkım sen merak etme bu aç bizim. Öylede oldu 1-0 aldık. Güzel bir maç oldu.