9 Eylül 2009 Çarşamba

Yağmurlu günlere Devam

Yalnız yaptığım iftarım ve yağmurun devamlı yagması  dünüme damgasını vurdu. İşyeri yüzünden 22'den sonra eve anca gelebilen kocacımın yoklugunu,  oturmadan sürekli bişiler düzelt topla yıka kaldır yaparak geçirdiğim için anlamadım cok fazla.
Sabah Anadolu yakası yagmursuz ve yerler kuruydu ama  servisde köprüye girerken Avrupa yakasındaki gökyüzü resmen füme olmuştu. Dedim içimden hala yagıyor olmalı orada. Ki öyleymişde iner inmez yağmur kaldıgı yerden devam ediyordu dünakşam bıraktıgım gibi. Birçok insan şirkete geç geldi su basan yerler cabası..


Hafifden çıtırdan çokaz minnacık :) özlemişim sanki iyi geldi gibi oldu yağmur. Ama keşke lahana gibi katkat giyinmek olmasa. Kış aylarında insana miskinlik çöker yapacak cok birşey olmaz haftasonları falan..
İşte o halini sevmiyorum. Elimi şık yaptıgımda keyfime göre düzenlesem :P Rezalet

Sahurda, akşamdan hazırladıgım böreği fırına attım. Ama halim içler acısı gözlerim kapanmasın diye gittim mutfakta oturdum boynumda polar battanıye sarılı halde :D. İftar sonrası yarım kutu CArte dor'u yemişim boğazım alarm vermeden sarıyım diye düşününce gece 3de uyku arasında anca battaniye sardım :p resil kepaze dolaşır oldum :D


Zar Adamın Peşinde isimli kitaba başladım. Annecim sağolsun,Pazartesi günü yani kendi doğum gününde bana hediye aldı .