4 Eylül 2009 Cuma

İftarımızı Yaptık

İşten eve öyle hızlı vardımki 18:05 de indim ben bile şaşırdım hatta gaza bassa servis şoförü daha bile erken gelirdik. Aşkocum da bugun Api'sinin yüzünden verilen raporu onaylatmak için tüm gün hastaneler arası koşturdu durdu bekliyormuş zaten beni iner inmez eve gittik iftar saatine kadar birsürü makara yaptık :D
İftarımızı yapmak üzere dün Gunaydın Restaurant'a gittik. Canım istiyordu oranın döner eti çok özel. Zaten Kasap olarak başladıkları için etin her santimini nasıl kullanacaklarını iyi biliyorlar. İstinyepark Avm'de Kasap'ları var ünlüler ünsüzler herkes sırada. Benim gibi herşeyi seçen biri için gönül rahatlıgıyla etlerini tüketebilecekleri yegane yer.

Ama nedendir anlamadım iskenderleri yok mesala. Okadar güzel döner hatta Bursadan her geçtiğimizde yediğim bir yer var adı aklımda değil şuan orayla kıyaslanabilecek İstanbul'da yediğim tek yer olmasına ragmen İskenderlerinin olmaması garip.

Nediyordum evet döneri süper, Kendi isimlerini verdikleri Günaydın köfte tıpkı annelerimizin yaptıgı ev köftesi tadında ama çok profesyonelce yapılmış bir lezzeti var. Benim damak tadıma çok uyuyor.
Bukadar yemekten bahsettim ama söylediğim pilav üstü dönerin 4/2'sini zor yedim. Kalan kaldı ne yazıkki. Kocacım gene gitti kendine Burger'dan steakhouse menü aldı 2 adet hemde. Birini yedi diğerini benim ısrarlarımla evde yersin diye bıraktı. Gece yemeği düşlüyordu ama sahura gene kalkamadık :)
Geçen gece negüzel kalkmış sahura benim tatlı kocam, gitmiş yüzünü yıkamış gelmiş ki beni kaldırsın ben hık pık :d yapınca uykulu halimle gücü kalmamış oracıkda yüzüstü uyuyuvermiş:D sabah diyor hep senin yüzünden bak kalkamadım :P Dün gecede uyanamamış gene suç benim oldu:D Niye kaldırmıyorsun diye. Aman sabahlar olmasın tarih nesaman yazmış benim uyanıp baskasını uyandırdıgımı :p diye söylendiysemde şuan su içmek istediğim ve akşam bir lokma yediğim iftar yemeğinin miğdemden coktan cıkıp gitmesi üzerine aç oldugum gerçeğini değiştirmiyor.

Dün öğlen Kocişko annemin gelecek hafta olan doğum günü için bir  hediye görmüş Darty kataloğunda, yemeğimizi yedikten sonra gidip aldık onuda. Pekde kullanışlı birşey, istiyordu zaten birkaç ay önce konuştugumuzda. Kocacımda unutmamış sağolsun alıverdik dün. Beğenir umarım canımannem.
Otoparkda birlikte cıktıgımız aile ile gene aynı anda arabalarımıza dönüş yaptık ilginç geldi :)

karısı onu cok seviyorrrr