1 Eylül 2009 Salı

Of ne kasvetli bir hava!

1 eylül bugun hiç bir önemi yok ama bana sanki su gibi geçen senenin bitmesini hatırlatıyor.
(torba voyage-2008-hava tahmin board)
İlkokuldayken sınıfın en arka duvarında birsürü elişi kagıtları ve renkli kartonlara yapıştırılmış Mevsim resimleri dururdu. Ajandama baktıgım an aklıma gelen ilk kare, o duvardaki yerlere yaprakları dökülmüş çınarağacı fotoğrafı oldu. Son bahar = eylül
Hava bugun öyle kapalı ki hatta şuan penceremden bakınca füme olmuş bir gökyüzü var.. Kasvete sokuyor insanı. Gece bolca yağmur yağmış ve yerler ıslaktı sabah. Bugun ilk kez hırka giydim. Saçlarım geceden ıslak oldugu ıcın uyanır uyanmaz burnumu çekmeye başladım bile.

Dün akşam Kayınvaldem ve Kayınpederimin iftar daveti vardı. İş yerinden eve gider gitmez 1 saatimde bir yandan bugün ağırlayacağım misafirlerime hazırlık yaparken diğer yandan da kayınvaldeme götürmek üzere kaya kurabiye yaptım. Tadı enfes ve kalorisi düşük.

Eve döndükten sonra yarın akşam sıkışmıyım diye birçok şeyi hallettim ki eve döndükten sonra 1saatte hiçbirşey yapılmaz diğer türlü. Hem çalışıp hem ev zor cidden.

İşte herşey planlamaya bakıyor, rayına oturdumu tıkır tıkır işliyor.
Gün içi diyalogları 1
-Akşam yemekleri düşündükce karnım acıkıyor aşkım
- düşünme aşkım ozaman
-düşünmiyim dimi:D