2 Eylül 2009 Çarşamba

Bonus sevaplar:D

Dün eve gider gitmez mutfaga girişim bir oldu. Dün akşamdan birkaç şeyi hazırlamış bile olsam hepsini ayarlamak genede zaman alıyor. Son 1 saat kala iftara eve anca girebilince insan, üstüne üstlük misafir ağırlayınca ister istemez zamanın nasıl geçtiği anlamıyor.

Biryandan yemeklerin son rötuşunu yapan ben diğer yandan arı gibi devamlı bana yardımcı olan biricik kocam. Özel spesial'i fırında deu'ala şeklinde kızarmış pide kıntrikleri :D
Bir önceki günden kalan bir parça pideyi fırına atıp eliyle parçaladı ve çorbaların üzerine dagıttı ve gecenin en ugraş verici spesialitesine imza attı kendisi bir alkışı hak ediyor. Kıntrikleriyle :D

Akuşla Burçiko dün akşam bizdeydi. Kendileri sayesinde kazanacağımız bonus sevapları oruç tutmayarak hanemize yazdırmasalarda :D Söz verdiler her sabah 05:00'de kalkıp tukuları allah bildiği gibi yapsın diye dua edecekler haha

15 dakika rötarlı geldiler Birtek kocişkom oruçluydu zaten onunda agzına tıkıştırdım onlar gelene kadar bikaç birşey.

İftariyelikler, Ev yapımı Tarhana çorbası , Jasmine pilav, Yalancı içli köfte, Kabak graten, Hasanpaşa köfte, Maş fasulye salatası, Mevsim salatası, Dolapda çıkarmayı unuttum Havuc salatası, Zeytinyaglı taze fasülye(kayınvaldem)
Akuşla burçiko geldiğinde masayı görünce doydular zaten. Burçiko yemekteyiz programı gibi herşeyi puanlayarak yedi :D akuş da ona destek ,10'da 10 alarak geceyi tamamladık ahaha.

Gecenin favorisi yalancı içli köfte, tarhana çorbası ve hasanpaşaydı.

Yemekten şiştikce sodayla takviye yaparak yemeye devam ettik :D Bizim kadar yemeyi cok sevenler olunca yemek yemek bir zorunluluk değil, damakta anlık yolculuklara dönüşüyor . Ne cümle kurdum he damakta anlık yolculuklar tuttum bu lafı :D
Kocişko Nargileyi yaktı keyif yaptık hepbirlikte.Makara gırgır vakit hızlıca geçti. Herzamanki gibi organize düşüncelere dalıp dalıp cıktım bikaç bişi var aklımızda bakalım vakit ayarlayıp havalar daha sogumadan onları yaparsak güzel olur. Kocacım zaten beni görünce diyor evet transa geçti gene birşeyler organize ediyor die:P
3boyutlu 3 boyutlu yanında boguyorlar adamı ,Son durak filmine benim yorumum:D
Çok keyifli bol güldüğümüz bir akşamdı, hep gelin bay ve bağğğyan