10 Eylül 2009 Perşembe

Neler Oluyor Böyle

Zor günler geçiriyoruz Ülke olarak , Yıllık yağacak ortalama yağmur kadar yağmur yağdı haftabaşından beri.
İstanbul'un göbeğinde köy hayatı gibi bir ortam esiyor.
Yağmur dolayısıyla ölen sayısı 31. Sanırım köylerde yardım daha hızlı gelir, imece usulüyle. Bizim burada imece usulüyle yağmacılık yapılıyor. Sel'e kapılıp giden değerli değersiz birçok eşya canlarını tehlikeye atmış gelenlerden nasiplenelim diye bekleyen insancıklar.

Kime kızmalı ki, gelmeyen yardıma, alınmayan önlemlere, koltuk sevdasıyla düsturu olmadan keyfince konuşanlara, işgüzar muhabirlere!. Zaten şu gazetecilik beni hayrete düşüren meslek, Herhangibir durum halinde olayı görüntüleyip sunacagız diye duyarsız kalmaları tüylerimi diken diken ediyor. Tabiki işleri o değil ama genede insanlık adına bir el uzatabilirler yeri geldğinde. 

Dün işyerinde tepemizden 3askeri 1 özel olmak üzere 4 helikopter geçti. Benim yaşadığım cevrede ailemde bir sorun yok. Ama şirkette işe gelemeyen yada yakınlarının  yaşadığı yerlerde seli bire bir hissetmiş arkadaşlarım var. Hani milenyumdaydık, hayat pamuk ipliğine bağlı. Alt yapı sıfır Trafik ışığı direği yağan yağmurda kayboluyor düşün ki.

Anneşkom ramazanda pide yaptırır kıymalı kavurmalı filan heryıl gelenekselleşti artık. Bu yıl gene yaptırmış kızı olmadan boğazından geçmes diye benım cıkış saatime yetiştirdi dün sağolsun canımmannem. Aşkoya telefon açtım böle böle diye işyerinden sırf iftarlık izin alıp geldi yemeği yedik. Sanki okul yıllarında okulu asıp gezen iki  aşık gibi o kaçamak 45 dakika ne hoş geldi:) Sanki 7/24 bir arada değiliz.

 Aşko gitti ben ortalığı toparlayıp iftar rehavetiyle uykuma yenik düşüp azcık kestiriyim gelince kalkarım dedim ama kendime kendim inanmadım:P Uyuya kalmışım kocacım gelmiş ben onu görünce sen nerden cıktın çalışmıyormusun dedim sanki saat hala 8. Onun dediğini hatırlamıyorum bile. Gene uyudum ve Ali Kırca'nın noel baba gibi olan sakallarından bahsedıyormuşum uykumda:D
Aşkım nolmuş ali kırcaya demiş bende sakallarına kırlar düşmüş demişim:D Siyah değilmiydi o nolmuş Ali kırcaya diye sayıklamışım ahaha ay banane ali kırcadan neden girdiyse rüya :D Sonra aşkım uyandırdı beni ali kırcanın sakalını anlatıyorsun aşkım farkındamısın diye. Kendi halime gül gül gene uyumuşum :D