7 Eylül 2009 Pazartesi

Bir Sahur Rüyası gibi:D

Cuma akşam naptığımızı hatrlamıyorum :D Klavyenin başında 3dakikadır düşünüyorum bulamadım. N'aptık biz yahu..

Cumartesi aşko çalışıyordu ve ben haftalık rutinleri yapıp kuru bakliyatları haslayıp haslayıp dolaba attım küçük poşetlerde. İşten gelip hemen kullanmak için ideal oluyorlar. Pazar günü gelecek kalabalık arkadaş grubumuz için ön hazırlıklarımı yaptım. Ve saat sevgilimin  çıkışına geldiğinde oturup dakika saymaya başladım. Gelmesine 1saat kala vakit geçmek bilmiyor.

Gelir gelmez suratı 5karıştı, Çalıştıgı yer artık insanlığın shitini cıkarıp standart olan 8 saat olayını coktan aşmışlardı,10-11 buluyordu. İş vereni kesmemiş olacak ki, 14 saate cıkarmışlar akıl alır gibi değil. Mübarek ramazan gününde 22:00'de işten cıkmak!  anlayışla karşılanır şey değil! Ortamların karışık oldugu şu durumlarda hadi ben cıkıyorum deyip istifada edemiyor insan. Çekilemeyecek restin farkında olan işveren sırtına bindikce biniyor. Bakalım nereye gidicek böyle. Tüm kötü dualarımız kendileriyle. Davet edeceğimiz arkadaşlarımız ailelerimiz vardı daha iftara hepsi hayal oldu bu olaydan sonra.
Moral falan kalmadı ikimizde de, ben son bir hamleyle aşkımı yüzün güldüreyim keyfi yerine gelsin diye türlü şebeklikler yapsamda benimde pilim bitmişti haberi aldıgım andan itibaren.
Değişiklik olsun bir hava alalım kafamız dağılsın diye Palladium'a gittik. Tandour denedik. Tavuk şiş ama özel bir pişirme tekniğiyle yapıyorlar resmen süperdi. Birdahaki sefere köftesinide deneyeceğim. Hiç o mevzulara girmeden sohbet edip oturduk bayağı orada.

Eve geldiğimizde milli maç vardı ve kocacım her erkek evladının yaptıgı gibi televizyona kitlendi. Kendisini protesto ettim :D tariflerimi düzenledim güya macı izlemedim göz ucuyla bakmadım :p yorumda bulunmadım o bana söledi fikirleri ben sesimi cıkarmadım .Eşsiz futbol muhabbetini duvara yapsın istedim ve neden böyle kapris yaptıgımı bilmeden devam ettim ki ben futbolu cok severim. Dengesizliğim tuttu sanırım :D Neyseki yendik Bosnayla yeni maç.Sonra ben uyuyakaldım koltukda uyandım baktım aşko filme geçmiş atv'de bakıcı diye bir film uykum arasında  dırım dırım dırım diye gerilim müziğini duyunca gözlerim açıldı biraz bakyım dedim ettim edemedim kanalı değiştirttim. İzleyemem  bu filmi geriyor beni diye:D Sen uyuyorsun aşşkım bırak izliyim seslerini duymazdan gelip kanalı değiştirinceeeee showtv'de illede roman olsunu açtım :P kırmııızı severrlerrr birbirini üzerlerrrr dedikce şarkıcılar kocam cıldırıyordu :D film koptu aşko döndü arkasını yeni trip sırası ondaydı  ahaha :D Saatt 00'ı bilmem kaç geçmiş. Biz ozanlar gibi karşılıklı tripleşiyoruz:D

En sonunda ben dedimki, beyim kalk eşini sahur yapmaya biryerlere götür.Aşkım busaatte olurmu olmazmı derken dedi hazırlan , oistek o şevk bendeki bir kaçtıki  o fikrimi kabul edince ben yan cizmeye basladım busefer karnımın acıkması geçti, vazgeçtim istemiyorum, ı ıh, yok vs. gibi bilimumcümle tesir etmiyor kocacım illakide gidelim diyor.
Ortaköye kokoreç yemeğe mi gitsek, caddeye dürümcüye mi gitsek orayamı burayamı derkennn 1,30u geçiyordu saatt sonra ansızın aniden bir uyumuşuz ahahahah
resmen şaka gibi feci uyuruzzz :D