16 Eylül 2009 Çarşamba

Uyursam

Bayrama kadar devam edicek gibi gözüken aşkonun geç mesaisi yüzünden tavuk gibi 21,30da uyur oldum. Napıyım yapıcak bişi yok tv karşısında digiturk  17.kanal, 67. kanal, 69. kanal, 87. kanal, 84, 85 arasında gezerken uyuyorum.
(darıca hayvanat bahcesi eylül 2009)
Dün aksam 84. kanalda mucize kurtuluşlarda ucagın ön camı basıncdan patladıgı ıcın pilotun ucak dısına savrulup birkaç kırık ve sıyrıkla kurtulması oksijensız bir ortamda öldü diye bakılırken 5ay sonra işine dönmesini anlatan bir hikaye vardı.

Uyandım kocacım gelmiş göz ucuyla baktım gene uyudum. UYkuya dayanamıyorum. Ki gece kalkıp gidicektik bide sahur yapmaya bıyerlere. Uykudan feragat edemedim malesef.

Sabah servise yetişmeye calısırken kocacım nede güzeldi sahuru dışarda yaptık diye laf attı mahsun mahsun baktım uyandırsaydın die:) kıyamamış. Cuma gecesine sözleştik bakalım uyanabilirsem gidicez