16 Aralık 2009 Çarşamba

Blogum 1 Yaşında!

Deli gibi blog takip eden ve sadece Lacheen'e yorum yapan biri olarak basladı herşey.
Devamlı sorguladım neden yazıyorum? yazsam ne olur yazmasam ne olur?
Kime okutacağım ki? Yazınca başım göğe mi erecek?

Yorum olsun mu olmasın mı?

Bitmek bilmez handikaplardan sonra bir yıl önce bugün blogumu açtım.

Son 6aydır hergün yazmaya gayret ediyorum. En büyük motivasyonum geriye dönüp okuyunca süper oluyor. Ve tamamen kendim için tuttuğum bir arşiv olmasını birebir geçen günlerimi kayıt altına almayı istiyorum. Zaman zaman öneriler tavsıyeler şeklinde ilerlesede elimden geldiğince bizi yazmaya çalışıyorum.

Şimdi düşününce  temmuzda yaşadığım günleri hatırlıyor ama detaylarını satır aralarında buldukca iyiki açmışım diyorum. Tatlı arkadaşlıklar, merakla beklediğim yazılarla hergeçengün daha cezbedici oluyor.

İyiki hayatımın penceresini burdan açmışım, camı tıklayıp kaçanda var:) içeri girip bakanda, girip sohbet edende..Msn'den konuştuklarım, mailleştiklerim,yorumlaştıklarım herkes..
Bağımlılık olduğu kesin.Mutlu yıllar sana blogcum