22 Aralık 2009 Salı

Nil'in Konseri + Salep gecesi

İşyerinden cıktıgımda akşam ne giysem diye kafamda 40 kere dönüyordu. Yani dolabı açıp hep aynı seyler oldugunu birtek ben görmüyorum diye umud ediyorum. Dakikalarla yarışarak birşeyler begendim en sonunda. Benlede bitmiyor ki, supermarioya da benım gıydıgıme uygun renkde olmasına özen gösteriyorum dısarı cıkarken. Onada ayarladım tam cıkıcaz, ay böyle içime sinmedi ben şunlaır değiştiriyim dedim. Gittim hiç de üşenmem kıyafet denemeye ayakkabı denemeye anında cıkarı veririm ayagımdan kocacım gözleri büyümüş şekilde bakar bana nasıl üşenmiyorum diye.

O da tam aksi sıkıntı basar deneme kabininde ona denemesi için verdiğim şeyleri denerken sonra gözleri kızarır sonra oflama sesleri artık ben kredimin doldugunu hissedip ürün geçişini bitiririm:P
Ne diyordum evet giyindik cıktık turtileri aldık Nil'e gidiyoruz. Yol trafik Lador da müzik son ses önden arkaya meksika dalgasıyla oynaya oynaya gidiyoruz. Daha gitmeden kudurduk bile! Karnımızı doyurduk apartopar hemen bir cızbız köfteyle havada buz gibiydi yani buzzz.

Varsayılan saatten daha geç başladı 1 saat kadar ama öyle cok kudurttu ki, of oturmadık zıpla zıpla. Önce tutukluk oluyor insanda sonra bayagı coşunca "supermario üst denetim kurulu " ince ayar yapıyor:P

Sahne devleşiyor ve tamamen çıtır çıtır bir genç kız havası var 30'larını geçmiş birinden eser yok.
Alışmışız Sahnede Sezen Aksu'nun espirili takılmalarına kısa hikayelerine ya işte Nil sadece şarkılarını söylüyor özel bir sahne parodileri yok hatta dedimki aa şarkısnı söylüyor hiç konuşmuyor :D
Supermario da napsın işi o dedi:P

Konser bitti iyi eğlendik derken turtinin Özsüt krizi tuttu hep anlatıyorsun şu franboazlı adet pastayı gidelim yiyelim dediysede supermario 12saat ayakta işte sonra birde konserde yoruldu extra dermanı kalmayan bir bakış attı bana,Hani destek verme eve gidelim direk bakışı :P
Ozaman dediler hadi bize gidelim salep içelim 00'den sonra salep keyfi yaptık onlarda , sonra ben laptop'ın basına geçip biletix'den yeni organizasyonlar için bakıyordum ki turtiyle supermario yeter evde oturalım biletixi yasaklı site ilan ediyoruz diye birleştiler:D Pınnoşla biz düşünmeye devam:P
01 gibi evimize geçtik. Çok yorulmuş bacaklarım sabah uyku yetmedi yaaa