29 Aralık 2009 Salı

Dedim Sana 3Aylara Girmişiz:D

Şimdiii dün yazdıklarımdan sonra mailler geldi katılanlarla katılmayanlarla her birimize pay düşüyor biz iyi olursak bizede iyi olurlar diyelim konuyu baglayalım.

Dün kayınvaldem ve kayınpederim supermario ve ben 4müz  güzel bir yemek yedik.
Döktürmüş tam puan aldı bu sefer ki mamasıyla benden :)
Fasıl rakı ikilisiyle Hoş sohbet güzel bir akşam oldu.
Bende elbise giyinmiştim kocim elbisemin üzerine kola döktü istemeden gözlerim yuvalarından cıktı da ortam bozulmasın diye fazla cırlamadım,Ladorda görüşürüz bakışıyla kapadım olayı:D
Haftasonuda hiç evde değildik temizlik yapamadım, ev kalk gidelim diyor bu aksam evde kalayımda toparlıyım etrafı diyorum. Yılbaşı için son hazırlıklarımız devam ediyor bugun rzv yaptırıyoruz güzel geçer umarım.
Bu yıl kimseye hediye almam diyorum bakalım nekadar sadık kalıcam sözlerime.
Yılbaşının ilk hediyelerini aldım dün kayınvaldem erkenden verdi göremem belki diye.
Yılbaşıyla baslayan hediyeleşme  süreci , şubat sevgililer günü sonra dogum günü onun, sonra ben sonra tanısma yıldönümümüz sonra nişanlanma günümüz sonra evlilik yıldönümümüz şeklinde devam edince Supermario da diyorki 3aylara girdik:D